- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
snad nezapomenou naprojektovat jezdici schody...viz veleslavin :)
To "s"-íčko připomíná trasu A do Motola. Tak s tím tady zkušenosti mají.
Ta trať zmizí pod zem v Dejvicích, poddoluje Střešovice a Baterie a vyšumí opět ve Veleslavíně. Obdoba Vítkova.
Já měl za to, že by se měla chránit Bubeneč a řešit "přechody pro chodce". A ne "ulevit" za 13 mld. chatové kolonii na Ořechovce.
Tak mě napadá jediné. Uvolní se pro výstavbu zajímavé pozemky. Chaty a garáže mohou začít vyklízet. To za utracení veřejných peněz stojí, byznys pro developery. Ostatně, zdejší stanice metra je dokonalou ukázkou. Stanice záměrně mimo sídliště a obslouží zelenou louku, kde vzápětí stojí komerční centrum. Obyvatelé sídliště dostanou výtahy a "schody do sklepa", aby se u metra na nich ušetřilo.
Na papíře se rozhodne, že Veleslavín tedy bude klíčovou přestupní stanicí a nechá se tady stanice bez eskalátorů a zcela nedomyšlená veřejná doprava.
Ta posedlost hledat co nejdražší řešení pouze způsobuje, že není řešení žádné
Ani na civilizovaném Západě obyvatelům nevadí levnější nadzemní dopravní trasy - dokonce třeba ve Wuppertalu mají jako MHD visačku a jsou na to pyšní. V ČR se sice staví tak, aby byli památkáři co nejvíce uspokojeni, ale pak finanční prostředky stačí pouze na postavení několikaset metrů takové dopravní infrastruktury za rok, a zbytek zůstává neřešený
To snad ani nemá cenu komentovat. Za 6 let se začne, za 20 bude možná hotovo. Na letiště mělo dávno jezdit metro.
Nedavno jsem trat Dejvice Kladno jel a oznacil bych to jako "Level: Ukrajina".
Pritom je to nejsnazsi reseni bytove situace v Praze.
Je tu někdo,kdo tomu opravdu věří?
Stačí až se vytasí Parchanti země s nějakým krtkem.
To je doba, to je do ba, konkurence dávno takové spojení má a dokončení u nás stále v nedohlednu, proč ještě šest let čekat se zahájením?