- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U Hlavního nádraží zakopat a před Nuselským mostem vykopat. Odbočení z Ječné doleva u I.P.Pavlova změnit na hlavní silnici a semoforově odbavovat jen na střídačku s obousměrným průjezdem tramvají. Příjezd z Legerovy by mohl mít krátký interval a mohl by být třeba zařazen jen ob cyklus nebo jen kamerovým vyžádáním. Také by tím pádem bylo možné prodloužit semaforový cyklus na křižovatce Anglická / Legerova pro větší "průtočnost" z Anglické. Na to by mohlo být plynule navázáno optimální seřízení semaforového cyklu na křižovatce Anglická / Bělehradská. Předpokládám, že by tyto změny průjezd centrem značně zrychlily a také by se výrazně snížila ekologická zátěž celé oblasti.
Bohužel je to technicky absolutně neproveditelné, počínaje celou halou u Hlavního nádraží, přes několik stanic metra a jejich tubusy, konče kolektorama atd. Technicky řešitelné je akorát zahloubení jednoho směru magistrály v oblasti muzea.
Hmmmm, to ale zase nemá cenu realizovat. Konečný efekt by nevyrovnal obrovskou finanční nákladnost. Škoda ....