Diskuze

Neberte nám lokálky. Podporu tratím vyjádřilo přes pět tisíc Středočechů

Ani tisíce podpisů pod peticí nebudou patrně stačit na záchranu méně využívaných železničních tratí ve středních Čechách. Stávající koalice všem zastáncům lokálek navzdory trvá na svém. „Jedná se o železniční spoje, kde dlouhodobě klesá počet přepravovaných osob. Rozhodli o nich sami cestující svým nezájmem,“ uvedl radní pro veřejnou dopravu Petr Borecký.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

V celé diskusi schází jedno - oč by byly náklady nižší či vyšší, kdyby vlaky nahradily autobusy. Leckde mikrobusy.

A další řešení - když vrchní inspektor kdysi dávno mohl jezdit po kolejích upraveným osobním autem, tak je otázkou, proč není varianta mikrobusů upravených na koleje na spojích, kde jezdí málo lidí.

A zároveň ekonomická rozvaha, zda při zachování spojů, by se výrazně nesnížily náklady na dopravu.

1 0
možnosti
JK

J12a95n 12K71a89l14e46t82a

16. 10. 2021 8:23

"A zároveň ekonomická rozvaha, zda při zachování spojů, by se výrazně nesnížily náklady na dopravu."

Proč by se jako měly snížit náklady když se ic nezruší?

0 0
možnosti
PS

Když cestující přesednou z vlaků do autobusů, tak jich bude jezdit více?

0 0
možnosti
MV

M56i41l55a35n 98V97o63l31e75k

18. 9. 2021 16:48

Samozřejmě že lokálkou, která musí před každým přejezdem zpomalit na 10 km/h, pojede jen ten, kdo nemá jinou možnost. Já ale nevidím důvod, proč by nemohla lokálka dosahovat stejné efektivity jako tramvaje.

0 0
možnosti
JH

Protože vám na takovou efektivitu chybí vhodné vozy, které by zvládly jízdu na dohled a zároveň odpovídaly pozadavkum na pevnost na "velké" dráze? Protoze v Mochove by se neuzivila ani ta tramvaj?

1 0
možnosti
DK

pepiki mají tři auta na rodinu tak si vozte zadky v nich - ovšem parkovné bych Vám napařil všude 100 korun za hodinu bez slevičky, holt pohodlný zadek něco stojí a moje neviditelná ruka trhu by s tím poradila natotata

1 5
možnosti
TL

T56o91m 80L24e57b57r

18. 9. 2021 16:08

havloidům*kám viditelně teče do bot

0 4
možnosti
VF

Až státu po stávajícím rozhazování dojdou peníze, tak regionální tratě bude to poslední, co všechny bude zajímat z hlediska omezení. Tady je jen ukázka, co nastane, až se bude muset začít šetřit . A to bude zdravotnictví, důchody , školství, doprava, investice atd. :-/

1 0
možnosti
ZH

Radši zrušte autobusy a podporujte vlaky. Vezmete si příklad ze Švýcarska. Tam se vlaky jezdí všude a pořád. Je to pro ně takové metro mezi městy a vesnicemi.

Vlaky jsou velmi ekologické a jsou velkou budoucností. Nevím, proč se od nich pořád ustupuje.

Podporujte Regio-jet. Dostupná a ekologická doprava je pro lidi, ne pro politiky, kteří jezdí auty a letadly.

Slováci zrušili regionální vlakovou dopravu před mnoha lety a lidé na vesnicích jsou odříznutí ode všeho. Museli nakoupit auta, aby se dopravili za prací.

3 0
možnosti
DD

D52a28v59i89d 54D71u64š16e95k

18. 9. 2021 14:16

Místo toho aby Pecka propustila 50 krajských úředníků, radši ruší tratě.

5 1
možnosti
JK

J81a88n 62K32r85á66l

18. 9. 2021 13:35

Včera jsem čekal u přejezdu u Blatné, vezl celkem 2!!! cestující! Ti se vozu za peníze z našich daní! Kdyby jeli taxíkem,tak to vyjde několikrát levněji, nehledě na velké riziko na prejezdech. Ekologie taky dostává na frak,minimálně 10 tun veze 1 člověka @

5 0
možnosti
JZ

Už někdo kraji řekl, kde na to má brát, nebo všichni jen řvou, ať si peníze vyčaruje?

Vychází to na 10 000 Kč na jednoho podepsaného, stačí chtít.

2 0
možnosti
JL

J23a11n 36L35u87k74á40š

18. 9. 2021 13:34

1.5% dopravniho rozpoctu kraje, ciste otazka priorit.

3 2
možnosti
DZ

A to jeste ten jeden cestujici je duchodce, takze mu to stejne platime my. Dorace na vsechno a pak to dopada takhle.

1 0
možnosti