- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V celé diskusi schází jedno - oč by byly náklady nižší či vyšší, kdyby vlaky nahradily autobusy. Leckde mikrobusy.
A další řešení - když vrchní inspektor kdysi dávno mohl jezdit po kolejích upraveným osobním autem, tak je otázkou, proč není varianta mikrobusů upravených na koleje na spojích, kde jezdí málo lidí.
A zároveň ekonomická rozvaha, zda při zachování spojů, by se výrazně nesnížily náklady na dopravu.
"A zároveň ekonomická rozvaha, zda při zachování spojů, by se výrazně nesnížily náklady na dopravu."
Proč by se jako měly snížit náklady když se ic nezruší?
Když cestující přesednou z vlaků do autobusů, tak jich bude jezdit více?
Samozřejmě že lokálkou, která musí před každým přejezdem zpomalit na 10 km/h, pojede jen ten, kdo nemá jinou možnost. Já ale nevidím důvod, proč by nemohla lokálka dosahovat stejné efektivity jako tramvaje.
Protože vám na takovou efektivitu chybí vhodné vozy, které by zvládly jízdu na dohled a zároveň odpovídaly pozadavkum na pevnost na "velké" dráze? Protoze v Mochove by se neuzivila ani ta tramvaj?
pepiki mají tři auta na rodinu tak si vozte zadky v nich - ovšem parkovné bych Vám napařil všude 100 korun za hodinu bez slevičky, holt pohodlný zadek něco stojí a moje neviditelná ruka trhu by s tím poradila natotata
Až státu po stávajícím rozhazování dojdou peníze, tak regionální tratě bude to poslední, co všechny bude zajímat z hlediska omezení. Tady je jen ukázka, co nastane, až se bude muset začít šetřit . A to bude zdravotnictví, důchody , školství, doprava, investice atd.
Radši zrušte autobusy a podporujte vlaky. Vezmete si příklad ze Švýcarska. Tam se vlaky jezdí všude a pořád. Je to pro ně takové metro mezi městy a vesnicemi.
Vlaky jsou velmi ekologické a jsou velkou budoucností. Nevím, proč se od nich pořád ustupuje.
Podporujte Regio-jet. Dostupná a ekologická doprava je pro lidi, ne pro politiky, kteří jezdí auty a letadly.
Slováci zrušili regionální vlakovou dopravu před mnoha lety a lidé na vesnicích jsou odříznutí ode všeho. Museli nakoupit auta, aby se dopravili za prací.
Místo toho aby Pecka propustila 50 krajských úředníků, radši ruší tratě.
Včera jsem čekal u přejezdu u Blatné, vezl celkem 2!!! cestující! Ti se vozu za peníze z našich daní! Kdyby jeli taxíkem,tak to vyjde několikrát levněji, nehledě na velké riziko na prejezdech. Ekologie taky dostává na frak,minimálně 10 tun veze 1 člověka @
Už někdo kraji řekl, kde na to má brát, nebo všichni jen řvou, ať si peníze vyčaruje?
Vychází to na 10 000 Kč na jednoho podepsaného, stačí chtít.
1.5% dopravniho rozpoctu kraje, ciste otazka priorit.
A to jeste ten jeden cestujici je duchodce, takze mu to stejne platime my. Dorace na vsechno a pak to dopada takhle.