Diskuze
Prodloužení kolejí na Libuš vyjde na 300 milionů, stavět se bude 14 měsíců
Děkujeme za pochopení.
K12a89r52e22l 97T12r48e68j69b39a52l
Ještě jeden poznatek, Kotas tam uvádí, že jde v prvé řadě o jeho teplé místečko mezi hlupáky z DPP, a že jeho kritika je proto zlá a podlá. Je s tím smířen, tak to v jeho profesi je. Má to být v Česku kolorit. Nejde tady o věcnost, jde o účelovou kritiku s cílem sosat veřejné peníze místo něho...
Je to jak Zeman na Hradě, nic nedělá vlastně špatně, ale všichni okolo jsou špatní, podlí a zlí. Když se aktuálně děsím odpudivých nepohodlných sedaček v metru, co právě tlačí DPP na trasu C, dostávám takto vysvětlení. Smyslem jejich výměny je "vzor Kotas", v šedo - bolševicko rudé podobě. Aneb, napatlat do Prahy naprosto cokoliv a kritiky umět odpálkovat, že o věc jim nejde a nikdo by to lépe neudělal.
(Hodně to o architektuře a designu pražské MHD vypovídá. Nekvalita, vyhazování našich peněz, ublíženost, podlost a zloba.)
Jaký podíl má Kotas na nové odporné pirátské šedo-rudé podobě vozidel MHD? Seděl ve výběrové komisi či dodal noty na zakázku? Když potkám na ulici výkřik nové MHD, vždy se leknu. Na svoz pražských odpadků ideální barvy Malešické spalovny.
K16a91r31e74l 46T25r29e15j10b65a74l
Teď jsem koukl na odbornou debatu o tramvajích v Praze. DPP jsou bolševický státní podnik. Vše se řeší od stolu. Návrháři se nebaví s lidmi z praxe. Připomínky lidí, co s problémy denně bojují, se cíleně zahazují do koše. Střední vedení má úkol, připomínky zdola blokovat a před vedením DPP a tajit. Smyslem DPP je, zavedený stav konzervovat. Modernizaci nepřipustit. Tramvajáci se tam podivují, proč Praha 20 let blokuje technologie, které jinde už běžně fungují? Jako, že se u DPP v prvé řadě hledají důvody, proč něco nejde.
Co tam zaznělo. Praha má mimořádně silný provoz tramvají, který je náročný na technologie a bezporuchovost. (To údajně jinde nemají.)
K89a29r78e80l 20T81r15e38j17b30a86l
Tramvajová prasárna ohrožující životy cestujících. Krpál na Libuš. Nutně se to musí zprovoznit, protože tramvajová mafie tady plánuje vozovnu. V tomto koutu Prahy chybí. O cestující nejde. Jezdit hodiny nekonečné trasy tramvají napříč Prahou, na to tramvaje MHD sloužit nemají.
Samolibá akce pirátu a Scheinherra ze Sami sobě.
Pro srovnání, Dvorce mají 195 m n. m., Jeremenkova stoupá do 265 - 270 m n. m.
Tady začínáme také u Vltavy, u nádraží tak 195 m n. m., na současné smyčce 285 m n. m., nový úsek má vrchol 300 m n. m. Stoupání - klesání o 105 metrů od Vltavy.
Trať se do Modřan postavila 1995 jako supermoderní rychlodráha. Hned se pro nekvalitu rozpadala a byla na ní omezena rychlost. Zkušební provoz trval do roku 1998. Následně ČVUT konstatovalo porušení norem. 1999 proběhla celková rekonstrukce a trať byla schválena. 2009 se rozpadl most v Modřanech, první v Praze. DPP na špatný stav upozorňovaly od roku 2003, Praha si myslela, že to DPP řeší. Ten na to kašlal, protože most patřil Praze. (Piráti ze Sami sobě i s celým Čižinským tady mají tehdejší hlášku, jak je Libeňský most oproti tomu naprosto v pořádku.) ;-)
V roce 2011 se tady udělala komplexní rekonstrukce včetně mostu a poprvé se mohlo na trať vyjet plnou rychlostí. Úspěch. Určitě to stálo Prahu jen pár drobných a hodně se ušetřilo.
Nový úsek vede Přírodním parkem (lehčí verze CHKO). Bude vykáceno 281 stromů. Náhradou bude vysázeno 78 stromů. Tramvajová ohleduplnost vůči Praze.
T89e53o43d47o49r 32B44e66z62d67ě66k
A hele, Drda dorazil až po dvou dnech a zase proti němu Praha organizuje tramvajové spiknutí
J55o29s59e53f 78Š68v37e50c
Při dnešních stoupajících cenách energií a pohonných hmot 300 miliónů stačit nebude.
J64i36ř42í 62J92o29h31n
Cena slušná. Uvidíme, za kolik potaví trať ze Šárky na Dlouhou Míli.
K38a86r64e10l 44T85r14e70j83b91a81l
Jakožto technický nesmysl Na Dědině, totální spatlanina exotů z dílny DPP, doufejme, že se to stavět nikdy nebude.
Jedna kolej ulicí, jedna přes pozemek armády. DPP počítají, že armáda tady končí. Jednou... Až se pozemky uvolní pro novou výstavbu, bude možné stávající trať zlikvidovat a postavit novou pořádnou.
Pak se tady dopočítejte nějakých peněz. Bude se to stavět pětkrát. Vaši matlalové od DPP.
J77i30ř17í 92J32o62h32n
Před 160 lety stavěli 250 km trati z Olomouce do Prahy 3 roky. Inu, pokrok je pokrok. Tenkrát ještě ani nebyl vynalezen dynamit.
Samotná stavba dvoukolejné tramvajové trati o délce 1,7 kilometru by podle technického ředitele DPP Jana Šurovského měla trvat 14 měsíců
Z60d59e37n35e69k 79P78i32r32ů57ž90e50k
No tak hlavně aby to Pyráti nepo.. hned na počátku a aby k problémům v autodopravě, na kterých se hodně podepsali, nepřibyly i další problémy
T28e92o57d11o62r 33B79e50z57d75ě60k
Tady nejvíce hrozí, že spolu s tratí, která by se dala postavit velmi citlivě prosadí nějakou šílenost s dvouproudou cyklostezkou, zrušením všech parkovacích míst a zúžením všeho. Jen tak, aby to třídnímu nepříteli natřeli.
R96o85b71e72r43t 29M49á40s39l96o
304M za 1700 metrů kolejí. To je jeden metr za cca 1,8 miliónu.
M69a78r58t39i40n 63P16a81v47l36í11k
Ne. Je to desetkrát levnější než uvádíte. 1 metr za 180 tisíc Kč.
K41a64r46e83l 72K16a40r98k82o80š13k83a
Vysoutěžená cena je o téměř 46 milionů korun nižší, než se na základě projektové dokumentace předpokládalo.
Však ony to vícepráce zase narovnají, tu výslednou cenu
P75a38v82e17l 16S87l13a18d59o20v30n57í23k
Nějakých 40 minut tramvají z Libuše do centra Prahy mi nepřijde atraktivní. Přes Kačerov busem a metrem je to nejméně o 10 minut kratší.
J97a71r31o68s72l68a19v 49Ř59e64z31á34č
tak k čemu potřebují tramvaj?
Plastika na Andělu je lživá, míní Hřib. Jednání o odstranění se nekonalo
Plastika v metru na Andělu je lživá a dostane novou podobu. Oznámil to náměstek primátora Zdeněk...
Vlak bez strojvůdce ujel několik kilometrů, pak vykolejil. Řítil se stovkou
Na železniční trati mezi obcemi Čisovice a Měchenice v okrese Praha-západ vykolejil vlak. V...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ven ze souprav! Pražské metro ve špičce ochromila závada i pád do kolejiště
Od 17:30 hodin stál provoz metra na lince B mezi stanicemi Smíchovské nádraží a Florenc, DPP uvedl...
Usnul za volantem a srazil lidi na chodníku. Pro ženu a dítě letěl vrtulník
V Kostelní Lhotě na Nymbursku vjel v neděli odpoledne řidič osobního auta na chodník, kde srazil...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovácko - Sparta 2:4, obhájce se strachoval o výhru, uklidnil ho Krejčí
Dvakrát přišli o dvoubrankové vedení, soupeři ale vyrovnání nepovolili a nakonec slaví. Sparťanští...
Hromadná nehoda na Kladensku. Při havárii čtyř aut se zranili čtyři lidé
Čtyři auta havarovala v pátek odpoledne na křižovatce u Unhoště na Kladensku. Při nehodě se zranili...
Les u Mladé Boleslavi zřejmě někdo zapálil, hasiči místo hlídají termokamerou
Hasiči ukončili letecké hašení požáru, který ve čtvrtek večer zasáhl zhruba hektar lesa u Žehrova...
Nabitý víkend v Praze: kvůli hokeji, derby a koncertům Rammsteinů posílí MHD
Prahu čeká jeden z nejvytíženějších víkendů v letošním roce. Během následujících dvou dnů se bude...
VIDEO: Tři koleje, lávky pro pěší i cyklisty. Takhle má vypadat most na Výtoni
Správa železnic pokračuje v přípravách nové podoby železničního mostu mezi pražskou Výtoní a...