- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak hlavní chybou dopravního projektování je zatahování tranzitní dopravy do velkoměst. Není žádný důvod, aby tranzitní kamionová doprava jezdila skrz Prahu nebo Brno, a tam se míchala s místní a cílovou, resp. zdrojovou dopravou. Od toho je jen krůček k dopravním zácpám.
Demografická křivka... Jde o dovoz levné pracovní síly do Prahy.
Pro Pražany podraz. Potřebujete bydlet v dostupné vzdálenosti od centra, vydělat solidní plat, aby se dal zaplatit byt. A vedle vám doprava naváží lidi ochotné makat za menší peníz? A ještě se to považuje za potřebné? ;-)
Zavedl bych ochranářskou politiku pražského pracovního trhu a ekologické mýto. To by bylo, aby ta doprava nešla dolu. ;-)))
Jako, přijde vám normální, že nikdo ze zaměstnanců v Česku nemá na ceny bydlení v Praze a celá Praha žije na sídlištích v bytech po bolševikovi?
Ostatně, co jsou modré zóny? Snaha jak dostat běžné řidiče ze silnic ve prospěch bohatých. Pokud prošlo tohle, mohla by projít i jiná šikana.
30 let po revoluci zjistujeme, ze by bylo vhodne dokoncit plany ze 70. let minuleho stoleti.
Jeste ze mame ty dobre placene uredniky, co dnem i noci pracuji pro nase blaho, takze si tech 10% navic zaslouzi i v pristim roce
Nevím,jak je to financováním,ale za vlády Nečase se zastavila veškerá příprava cest.Možná kvůli Blance nechtěli rozjíždět další stavbu
doprava je prazska skrin plna kostlivcu. Neexistuje nic, co by v nejblizsich par letech zyysilo vyznamne kapacitu. Je potreba - 1. postavit dalsi linku metra 2. vyresit primestkou dopravu hlavne pomoci vlaku 3.postavit nove mosty. 4 naplanovat a zprovoznit pripojeni Prahy na VRT. O vsem se jenom povida - a to v dobe, kdy se statni rozpocet v penezich jenom topi. Za par let na to penize nebudou.
Bohužel nic z toho nijak zásadně nepomůže nejpalčivějšímu problému dopravy -iad. Zásadní tedy je dostavět oba okruhy a radiály a zkapacitnit stávající komunikace.
"potřebujeme stavět další dopravní infrastrukturu a tu stávající zkapacitňovat, když současně budujeme nová sídla
Halleluyah!
Dejte otmu člověku neomezené pravomoci a celý pražský rozpočet a možná se dožijeme sítě, která kolabuje až když dojde k několika nehodám a ne pokaždé když se sejde víc než 5 aut (jako po "zklidnění" Jug. Partizánů").
Zklidnění znamená, že tam ty auta někdo nechce. Ovšem Praha 6 zklidní komunikaci, ale reálně ty auta nikam neodvede. Na Praze 6 jsou 4 stanice metra, 3 konečné tramvaje, ale žádné záchytné parkoviště.
Tak pan Höfler má naprostou pravdu, že dopravní situace v Praze je naprosto zoufalá, musel jsem tam jet v uplynulých 14 dnech 2x a zejména ráno je to zcela katastrofální. Kromě dopravních staveb by bylo zapotřebí vybudovat i záchytná parkoviště na okraji Prahy, na kterých by dojíždějící mohli zaparkovat svá auta a nejezdit tak dále do Prahy.
Zlepšení a posílení železničního spojení by samozřejmě také velmi pomohlo.
Je ovšem otázka, zda současné zastupitelstvo HLMP nemá blíže k různým ekologickým spolkům typu Auto*Mat než k seriózním studiím dopravních odborníků. Ale to si musí pražáci zhodnotit sami při volbách, oni pak stojí v těch kolonách. Musí si ale uvědomit, že jediný kdo dokázal dokončit tunel Blanka byla Adriana Krnáčová na kterou všichni pražští kavárníci házeli špínu.
A to jako myslíte s tou Krnáčovou vážně?? Dáváte jí zásluhu za otevření tunelu blanka v říjnu 2015 když Krnáčová nastoupila do funkce na konci roku 2014 - ten tunel se stavil od roku 2007 !!! To je asi jako když nám šéf hnutí ANO slavnostně říkal, že vybudovali úsek dálnice D8 z Lovosic do Ústí - jak kdyby to byla práce jen lidí z ANO. Je vidět že to PR mají fakt zmáknutý, když jim tohle lidi jak vy žerou...
Autor článku by měl fakta nalít do těch dutých hlav na Magistrátu
Ono je ale něco jiného takto o tom mluvit a něco jiného to skutečně realizovat.
Ono by se měl odborník z ČVUT spíše zaměřit na to, proč ta doprava tak houstne. Zda-li místo zbytečných a předražených dopravních staveb nevyházet darmožrouty z úřadů a ministerstev a nepřestěhovat některé skutečně potřebné úřady mimo Prahu. Pak by možná stačila i ta současná infrastruktura.
Jaké úřady se přestěhovaly mimo Prahu?