- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Diky odborarum maji vyssi platy kazdy rok." Zadny odborar nikdy nevidelal ani korunu. Odborari jsou ropuchy na prameni. Kdyby nebylo odboru a polokomunisticke vlady tak platy jsou daleko vyssi.
že neumíte pravopis, se ve vašem případě snoubí s neschopností pochopit psaný text
Tučné prémie. Kolik že to mají ve VW? Loni téměř 5000 Eur. Takže Škoda krmí VW, ale ten jen žere, zpátky nic...
tak když je to málo a někomu se to nelíbí, může to dát na charitu. nelze srovnávat česko a německo
Za dobrou práci muší být i dobrá odměna. Tak těm Kvasinským mohu jenom pogratulovat, mám už druhý rok jejich Yeti 4x4 nafťák a můžu jim sdělit jenom chválu.
a jéje,za chvilku zas vytáhnete,že je to lepší auto než e klasse
Kdybych mohl poradit těm mladým klukům co neoplývají chytrostí jako kdysi já v matematice na škole, a budou se muset jít učit řemeslu, aby si vybrali elektrotechnika, elektromechanika, elektrikáře, vyučili se a případně udělali max dlouho nástavbu, přemístili se do blízkosti MB a intenzívně a aktivně se snažili dostat do automobilky jako úcdrábář. mNaučit se programovat robotiku je sranda a automatizaci v automobilce druhá. Chce to jen logicky myset. Opravdu nic víc. Sebekázeň a bezpečnost práce, znalost jazyka - anglina je zlatá.
Pracovat na sobě. Umět se reprezentovat. Sezení doma v koutku a být skromný se nevyplácí a vede tak k živoření.
Papíry. Resumé tedy seznam všech škol, školení, které jsem absolvoval a k tomu všemu "Doprovodný dopis" kde se píše něco o mně. Hobby. rodina, znalosti i mimo obor, Napsat to, co může firmu zajímat a zaujmout. Nejsi tucťák! Na pohovor slušně oblečený, upravený, jemná vůně není projev úchylky, čisté nehty, upravený účes. Nemusím snad psát že střízlivý.. Jde vám přece o práci O VÁŠ MOŽNÁ CELÝ ŽIVOT a ne dělat haura?
Popravdě kdo z vás to tak dělá? Kdo ten job opravdu chce a co pro to udělá?
thyronx na seznamu cz
Bylo by možná zajímavé, kdyby někdo z personálního v Škodovce upřesnil, kolik takových se na jedno takové místo do Škodovky hlásí.
V amerických automobilkách jsou odbory UAW partnerrem automobilek. Kontrakt mezi automobilkami se podepisuje jednou za 4 roky a s ním všechno včetně platů. Vyjednávání jsou tvrdá a mzdové a pracovní podmínky odpovídají situaci autmobilek - tedy trhu.
Když budou mít nereálné požadavky, bude se propouštět. Jiná cesta neexistuje a naopak. Udržet si job stojí za to být i několik let na mzdě 36 USD/hod pro řemeslníky a 28 na linkách a pomocných pracech..
Řemeslníci si ve Fordu, GM i Chrysleru tak přijdou s přesčasy ročně na víc než 2 miliony Kč hrubého v přepočtu. Při daních kolem 25% to není až tak zlé. I já pracoval posledních 16 let pro Forda a dnes žiju s královským důchodem a penzí tady na Floridě.
Odbory by ovšem neměly vydírat. Slušná firma bere odbory jako partnera a vzájemná dohoda může uštřit firmě i zaměstnancům majlant.
Odbory by neměly vydírat? A proč vydírají a zdírají samotné firmy???
Když lidi ty auta kupujou .... a jsou ochotni v ceně auta platit i ty mzdy...proč ne.
Když se ve zboží nebudou platit mzdy tak kdo bude nakupovat
Tak již je mi jasné proč má vítězná ODS v Mladé Boleslavi 15 mandátů a starostu To bolševici z KSČM jen 3
Me to jasne neni, proc?
Za takovou odměnu by byla ve Wolfsburgu stávka. Pracovitým němcům totiž pásy jedou 3x rychleji, než v MB a tak mají trojnásobné platy i odměny, ačkoli se auta VW i Škoda ve svých kategoriích prodávají ve srovnatelné cenové hladině. Co je v ČR špatně??
nic není špatně, to je realita o které zjevně nic nevíte
A zamestnanci firmy o 300 lidech v Olomouckem kraji dostanou <> nastojato...