Diskuze

Pražské autobusové linky stále trápí nedostatek řidičů, některé jezdí méně

Ještě před prázdninovým režimem oznámil Regionální organizátor pražské integrované dopravy (ROPID) několik úprav v jízdním řádu autobusů. Dvěma linkám v Praze se zároveň prodloužil interval kvůli nedostatku řidičů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠF

Je to otázka mezd. Mnoho českých řidičů autobusů raději pracuje v zahraničí, třeba i v nákladní dopravě.

2 0
možnosti
OU
MV

M44i18l64a29n 32V73o86l58e70k

20. 6. 2018 19:41

To je český kapitalismus. Musíte dát vydělat soukromým firmám i když ty nemají lidi, takže objednané služby nedodají...

0 0
možnosti
Foto

V hromadné dopravě mají bohužel aktuálně problémy městské i soukromé firmy. Lidi není kde brát.

Jinak pokud dopravce nějaký spoj v Praze neodjede, tak za něj nedostane zaplaceno. Plus dostane sankci za neodjetý první či poslední spoj, větší, když výpadek nenahlásí, menší, když ho nahlásí. Ale nic, co reálně není odjeto, uhrazeno není. Tj. pokud služba není dodávána, nelze na ní vydělávat. Peníze se vrací do rozpočtu PID a třeba se z nich zaplatí posily spojů před Vánoci.

4 0
možnosti

Ropid lže, výpadky se týkají všech autobusových garáží samotného DPP

0 2
možnosti
Foto

Výpadky se týkají všech dopravců. Ovšem u ostatních mimo AM jde o výpadky zpravidla mimořádné, ne v rozsahu, který by některé linky téměř zcela paralyzoval. Všichni jezdí na naprosté hraně, kterou dokáží zajistit. Vzájemně si vypomáhají a většina řidičů odvádí obrovský objem práce. DPP to má o to těžší, že jeho řidiči busů musí ještě zajišťovat náhradní dopravu za tramvaje, za metro a za vlaky Českých drah, což je další mimořádná zátěž.

Jinak na lince 224 v pracovní dny zůstal interval 30 minut (v článku je chyba), omezení se zde také týká pouze víkendu. Posledních 10 dní ale již i dopravce AM zajišťuje všechny objednané spoje a linky téměř zcela výpadků (nepočítají se nehody a další mimořádnosti vzniklé v provozu).

7 0
možnosti
AK

Jaké vedení taková firma!!!Už by si to měli lidi říkat mezi sebou,kde jsou na lidi jako psy!!!A uvidíte,že polovina těchto firem zajde na úbytě nebo tam budou dělat otroci z východu.

3 5
možnosti
P"E

ROPID už údajně zvažuje o propojení linek 107 + 135 do trasy Suchdol - Čínská - Zelená - Nemocnice Bubeneč - Sibiřské náměstí - Letenské náměstí - Dlouhá třída - Náměstí Republiky (B) - Florenc (B/C) - Chodov (C), 190 + 191 do trasy Na Beránku - Smíchovské nádraží (B) - Na Knížecí (B) - Stadion Strahov - Petřiny (A) - Sídliště Petřiny - Sídliště Na Dědině - Letiště / Terminál 1. Skutečnost jsem neověřoval.

0 5
možnosti
Foto

Nic takového se nezakládá na pravdě. Spojení 107 se 135 uvedeným způsobem je zcela vyloučené, protože by bus od Suchdola nedojel k metru na Dejvickou. Spojení 190 se 191 není možné kvůli nemožnosti nasadit kloubové autobusy na linku v Libocké ulici. A ani náznakem nic takového nebylo nikdy diskutováno a to ani v legraci.

6 0
možnosti
Foto

Mimoradna udalost dle Arriva-ridic ma rymu

3 0
možnosti
PH

Ani se nedivím, že se řidiči nehrnou. Je to náročná a stresující práce, celý den v pražském provozu, ještě problémy s cestujícími, když nastoupí různé existence, někdy agresivní, pod vlivem, tak to musíte řešit, a to všechno za nepříliš velký plat...

18 1
možnosti

Plat vcelku odpovídá kvalifikaci.

0 4
možnosti