- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já měl za to, že trať do Chrástu se má zrušit, alespoň tak se o tom psalo.
Trať z Plzně do Chrástu se opravdu zrušila (už jsou vytrhane koleje), ale do Chrástu se stále dá dojet z Ejpovic a tahle trať zůstane zachována.
Zle jazyky tvrdí, že zadrhelem není ani tak chybějíci nízkopodlažnost, jako spíše skutečnost, že se v busech ČSAD musí platit. Na rozdíl od busu PMDP, kterými se často jezdilo v těchto končinách zadarmo.
Už maminky zjistily, že jim tam každé 2 hodiny, ve špičce každou hodinu, jezdí nízkopodlažní Regionova?
Zrovna včera jsem nastupoval na zastávce Chrást obec. Jak říkáte, přijela nízkopodlažní Regionova. Když zastaví u nových nástupišť tak super a pohodička, ale zrovna na téhle zastávce byla podlaha půl metru nad peronem a ne každý starší člověk nebo maminka s kočárkem to bez problémů vyskočí.
Můžu poprosit autora článku, aby mi vyjmenoval jaké autobusy PMDP nedisponují nízkopodlažností? Děkuji.
to má Chrást z toho, že odmítl připojení k Plzni
Koleje neničit, použít na znovuzrození trati Mladotice Kralovice, děkujeme.