- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proč se na většině záběrů ten jeřáb "stará" o toho RegioSharka, když podle titulku měl vyprošťovat lokomotivu od rychlíku..
Chtěl jsem napsat něco k tomu nesmyslu o závaží, ale vidím, že už pisálka pár lidí opravilo.
To je to stejný, jak v jiném článku včera psali, že se auto ovládá jen pedály a volantem. Ach jo :/
bože .. to psal neználek ... každý těžký mobilní jeřáb si jako první osadí protizávaží ... bez toho by se převrhl sám jen když by rameno vysunul ...
Kupodivu i na staticke jeraby se vozi zavazi zvlast.
Závaží se na tenhle typ jeřábů dává na místě vždycky. Protože se závažím se nesmí po silnici pohybovat.
Tenhle už vozí zvlášť i naviják a lano (ono to taky hodí pěkných pár tun). Nastálo má jen pomocný na vlastní stavbu.
A teď si vemte, že kvůli jedné nehodě ta trať už přes 24 hodin stojí... Kdy přejdeme aspoň na důležitých tratích na nějaký normální systém? Zdokumentovat,co neodjede samo, tak naházet do boku, opravit trať, zahájit provoz. Odstraňování trosek může v klidu probíhat s autogenem po malých částech z pole a už se může dávno jezdit.
Proč rozřezat ? Tak moc poškozená není. Deformační zóna (stanoviště strojved.) vykonala svoje a zbytek se dá opravit.
Kam se taková lokomotiva odstraňuje? Půjde to nakolejit a odtáhnout po kolejích nebo ji odloží na louku, dokud ji někdo nerozebere?
... se jenom ptám, pane, to už se taky nesmí?