- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rád bych se dožil přímého vlakového spojení Plzeň - Rakovník.
SŽDC zahájila likvidaci tratě Mladotice - Kralovice, přestože ji chtěla do své správy převzít obec Mladotice a zajímá se o ni i Plzeňský kraj.
Dle zpráv by obnova stála 90 - 95 milionů, výstavba cyklostezky na jejím místě 60 mil. a likvidace dokonce 120 mil.
Reportáž z pořadu Události v regionech ze dne 7. února 2018:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10118379000-udalosti-v-regione ch-praha/218411000140207-udalosti-v-regionech/video/599071
Jo to urcite misto 95 tak by to na konec bylo 150 mil...Par firem by se pekne napakovalo krasnej tunel!!!A to pro koho?Pro tech par lidi a v lete turistu co s tou lokalkou jezdili?Ta trat se rusila ne ze nebylo na opravu ale ze to bylo tak ztratove ze hanba mluvit.Tak petici podepsalo 3000 lidi?No to bych ty blby chtel potkat a mluvit s nima jak casto tim vlakem jezdili?To asi musi trpet ztratou pameti.Lide neblaznete neinvestujte do neceho co si nasebe nikdy nemuze vydelat
Slavík, s vulgárníma kreténama jako si ty se nedá komunikovat !
V petici za záchranu trati nás bylo přes 3000, dokonce prezident Zeman "před volbami" podpořil záchranu této trati, držím palce. Krásné spojení Plzně a Mar.Týnice a dále na Rakovník a Prahu.
To si vážně myslíte,že někdo tam takto blbě bude jezdit ? Jsou to vyhozené peníze.
Ježíš to by bylo krásný, kdyby se ta trať obnovila! Z Kralovic do Trojan je to zváště parádní cesta!
Obnovou tratě by se vytvořilo meziregionální nejkratší spojení mezi Rakovníkem a Plzní. Plně souhlasím s obnovou, navíc má být Mariánská Týnice vedle tratě prohlášena Národní kulturní památkou, je to kraj Santiniho. Za rozvratem té tratě stojí i krajské hranice, které procházejí u Kožlan, rodiště Beneše. Beneš chtěl budovat mosty- dalo by se obrazně využít jako most mezi krajem Stč a Plz!
PS: Kdysi v 80. letech jsem po té trati jel vlakem...
Já taky dodnes vzpomínám na 90. výročí trati v roce 1989 byla to tenkrát v Mladoticích velká sláva a dodnes opatrovávám výroční jízdenku s razítkem. Jízda parním vlakem na Rakovník byla nádherná, škoda že se trať nedožila 100 let.
Technicky to bude asi docela obtížné, místy kolejnice chybějí... a už někdo spočítal na kolik by ta rekonstrukce vyšla? Obávám se, že to bude velká překážka, zvlášť když se na nějakou návratnost investice může zapomenout... Rád bych tomu fandil, ale obávám se, že vím, jak to dopadne...
Je to všechno v tom článku. 95 milionů korun.