- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tiez sa im budu rozpadat ako nase 30/29T v Bratislave?
V Bratislavě máte metro?
Odkdypak?
Ten Kellner věděl, kdy ŠT koupit.
Doufám, že nové vlaky vyjedou i v Praze na linku A. Zajímavé je, že na nejmladší lince B nejezdí nejmodernější soupravy M1.1; M1.2; M1.3. Doufám taky, že do 18 let bude možné jezdit aspoň na úseku I.D Pankrác (C) - Nemocnice Krč, II.D Nemocnice Krč - Písnice (- Depo Písnice - Jesenice), III.D Pankrác (C) - Náměstí Míru (A), IV.D Náměstí Míru (A) - Náměstí Republiky (B) - Karlín (B) - Basilejské náměstí.
Já teda doufám, že ty staré zůstanou co nejdéle. M1 stojí oproti 81-71 za prd.
až na otřesný design, už si zvykám, že výrobky Škoda musejí být nutně škaredé.
Asi ji m není v tomto pomoci, šikovných desiognerů je v Česku málo, a manageři této společnosti asi moc vkusu nepobrali, sudišky jim to nenadělily a komu není shůry dáno v apatice nekoupí. Ještě otřesnější jsou ty lokomotivy.
Jste úpněkud mimo mísu. Firemní manažer, vč. toho škodováckého má s designem výrobků pramálo společného. Design se dělá na zakázku a hodně do toho má co mluvit budoucí zákazník. Nemluvě o tom, že obrázek je ilustrační a zobrazuje něco úplně jiného - vůz soupravy Něva pro ruský Petrohrad. A navíc nejde ani o konečnou podobu, ale nějaká designový neno propagační návrh.