- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je jako s křížkem po funuse. Už to vrátit nepůjde, konečná.
Šmarjá - to jsou kecy - je vidět , že politici absolutně netuší jak se lidem žije v této zemi - o čem je život na vesnicích ?
Autobus tam jezdí ve středu a v dubnu, poslední obchůdky a hospody zlikvidoval Babiš prostřednictvím EET a doktora tam nejdete akorát přesluhujícího důchodce -o školkách a školách se nemluví .
V článku se píše, že je v Plzni moc aut a jestliže na vesnicích chybí jakékoli základní potřeby tak prostě lidé musí jezdit auty
Ano, vylidňování periferních obcí je problém, ale žádné dotace malé obce nezachrání. V článku je řada nesmyslů, mimo jiné:
Plzeň a další města nezahlcují auta místních obyvatel, ale naopak právě těch "přespolních", těch co se přestěhovali do domečku se zahrádkou za městem.
Rozpočítávat celkové daňové výnosy podle počtu obyvatel je jen jeden z možných úhlů pohledu. Města a obce, mimo hromady dalších věcí, které musí zajišťovat, především nesou zátěž přítomnosti firem a podniků, jsou tahouny ekonomiky a přitom jim přistane na účtech jen podíl přibližně odpovídající počtu obyvatel. Přitom zkuste dneska otevřít větší provozovnu někde na obci, místní vám to nedovolí, protože budete rušit jejich klid činností a dopravou.
Jako obvykle, není dne, aby státní úředník něco nezpackal