Diskuze

Krajští silničáři končí s utrácením za reklamu, vliv měli dvě dekády

Správa a údržba silnic Pardubického kraje se po dvou dekádách vzdává vlivu v regionálních médiích. Nový šéf výrazně sníží prostředky vydávané na reklamu a propagaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

Utlumí doplňkovou (výdělečnou) činnost

A to jako proč? Jediné, co by "dávalo smysl", je to co se píše na konci - že kvůli ní neměli kapacity na tu "hlavní"....

0 0
možnosti
RC

Holt se Mašík a Doležal musí přisát na jiný cecík. Ale ono se jich na magistrátu i krajském úřadu pořád najde dost

1 0
možnosti
JS

Třeba jsou i opravdu "odstaveni", ostatně za ty roky už mají tolik, že není problém "provalené" posty "v eráru" opustit a pokračovat bezbečně jinde "v privátním", ale nemám obavy, že je velmi rychle nahradí jiní "Mašíci a Doležalové", celý systém státní správy a navazující ekonomiky je pro korupci a klientelismus dokonale vyladěn.

1 0
možnosti
IF

I14v28a20n 62F21u53č98í51k

9. 1. 2024 11:55

Státní či polostátní firmy by měly své reklamní a spozorské projekty omezit na co nejmenší míru. Pokud jsou třeba ČD, nebo Česká pošta ve ztrátě, pak by tyto peníze měly věnovat na snížení těch ztrát či požadovaných dotací, a ne na sponzorské dary.

4 0
možnosti
JS

Bohužel, dokud budeme volit stále stejný odpad stále znovu a znovu, který si maximálně prohodí místa v opozici, bude tu stále i jeho zápach...

0 0
možnosti
PK

Dekády měli? Nauč se česky, škrabáku "půlpáne".

0 3
možnosti
JS

Pro češtinu je hlavní nejprve správně určit podmět a přísudek. Vliv měli silničáři, ne dekády...

2 0
možnosti
JP

Hlavně, že "měli".

1 0
možnosti
JS

Obávám se, že jde "o výměnu herců a kulis", než že by se konečně začaly řešit příčiny problémové výstavby a údržby infrastruktury...

0 0
možnosti
DF

To byl zase kseftik kamosovi do kapsy proc by meli mit silnicari nejake reklamy????

0 0
možnosti
Foto

K čemu vlastně potřebovali krajští silničáři reklamu? Nebyl to spíš tunel na veřejné peníze? No a potom se divíme, že musí erár zvyšovat daně, že?

2 0
možnosti

To je neskutečné, že to takle mohlo legalně fungovat, takový brutální klientismus za (vesměs) veřejné peníze.

4 0
možnosti
JS

A to je jen jeden "krajský kšeftík"...

6 0
možnosti
JS

Podobné kšefty politiků a úředníků ve spojení s mafiány jsou důvodem, proč je u nás nejnakladnější infrastruktura v Evropě.

5 0
možnosti