- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Utlumí doplňkovou (výdělečnou) činnost
A to jako proč? Jediné, co by "dávalo smysl", je to co se píše na konci - že kvůli ní neměli kapacity na tu "hlavní"....
Holt se Mašík a Doležal musí přisát na jiný cecík. Ale ono se jich na magistrátu i krajském úřadu pořád najde dost
Třeba jsou i opravdu "odstaveni", ostatně za ty roky už mají tolik, že není problém "provalené" posty "v eráru" opustit a pokračovat bezbečně jinde "v privátním", ale nemám obavy, že je velmi rychle nahradí jiní "Mašíci a Doležalové", celý systém státní správy a navazující ekonomiky je pro korupci a klientelismus dokonale vyladěn.
Státní či polostátní firmy by měly své reklamní a spozorské projekty omezit na co nejmenší míru. Pokud jsou třeba ČD, nebo Česká pošta ve ztrátě, pak by tyto peníze měly věnovat na snížení těch ztrát či požadovaných dotací, a ne na sponzorské dary.
Bohužel, dokud budeme volit stále stejný odpad stále znovu a znovu, který si maximálně prohodí místa v opozici, bude tu stále i jeho zápach...
Dekády měli? Nauč se česky, škrabáku "půlpáne".
Pro češtinu je hlavní nejprve správně určit podmět a přísudek. Vliv měli silničáři, ne dekády...
Obávám se, že jde "o výměnu herců a kulis", než že by se konečně začaly řešit příčiny problémové výstavby a údržby infrastruktury...
To byl zase kseftik kamosovi do kapsy proc by meli mit silnicari nejake reklamy????
K čemu vlastně potřebovali krajští silničáři reklamu? Nebyl to spíš tunel na veřejné peníze? No a potom se divíme, že musí erár zvyšovat daně, že?
To je neskutečné, že to takle mohlo legalně fungovat, takový brutální klientismus za (vesměs) veřejné peníze.
A to je jen jeden "krajský kšeftík"...
Podobné kšefty politiků a úředníků ve spojení s mafiány jsou důvodem, proč je u nás nejnakladnější infrastruktura v Evropě.