- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A možná chybí na Pce zdymadle deska která by upozorňovala kolemjdoucí lidi, že na stavbě zahynul Polský dělník, který toto veledílo budoval
Pan Haas si zjevně plete hodnotu akcií a odrbávací fígle své pojišťovny při výpočtu pojistných plnění. Pokud jsem stačil všimnout, tak podobné relativně nové a moderní lodě moc na trhu nejsou a i 50+leté vraky se prodávají dráž.
Jestli má být ta plechová bouda na neckách jedním z největších tahaků v Pardubicích, tak toho Pardubice fakt moc nenabízí.
No já nevím, do Pardubic na Arnošta jezdíme každý rok a loď je to rozhodně lepší, než to co pluje v Poděbradech nebo Praze. Sice není výhled na Hradčany a nesmrdí starou vazelínou, ale plavba je fajn a restaurace taky. Výlet z HK do Pardubic na kole, pak pod Kunětickou horu lodí a domů zas na kole je super.
To je dobrej úlet s těma 7 milionama. Čí je to kámoš? Co se tím odkupem pro Město Pardubice zlepší? Když to ten pán chce prodat, nechť to prodá komukoliv jinému, ale proč to máme sponzorovat my všichni?!
No milý pane, pokud ten článek pozorně čtu, tak loď, budova na břehu i všechna přístaviště patří té společnosti a město je v ní pouze menšinovým akcionářem. A akciovka jako majitel to pronajímá a dopravní podnik platí nájem, takže když bude vše v rukou města, tak se to nájemné ušetří a město ještě navíc bude moci rozhodovat samo. Co je na tom proboha špatně?
Kutílku, lidi se chtěj projet na lodi ne na šlapadle...