- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při nakládání asfaltove směsi vždy odhadujete kolik si nasypete,odsypat už to nejde jako jiné sypke směsi ,takže Vám nezbývá než jet a modlit se,u některých obaloven už jsou váhy pod nasypkou,zatím je jich jako šafránu, v cizině Vás nepustí přeloženého ,kdyžtak i firma dostane pokutu,proč to nejde u nás?protože polovina policajtů by mohla dělat užitečnější práci, tady si plní kasu
Obálka je odložena sankce.
Daleko účinnější by bylo o kus dál ty kamiony zastavovat a nepustit dal, dokud si dopravce nezajistí přeložení na další vozidlo. Jako se to dělá v Německu.
Sice by se takhle "resil" třeba jen jeden kamion za půl dne, ale výchovný efekt by byl daleko lepší.
Jenže v Německu či Rakousku jsou na to zařízeni. Povinně svedou všechno nad 3,5 tuny z dálnice na místo k tomu určené, tam je nkolik!!! vah, které náklaďák zkontrolují a v případě přetížení jej na tom místě odstaví do vyřešení problému. U nás je něco takového zatím utopie.