- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To řešení je známe přes 80 let. Říká se tomu Hitlerova dálnice (A88
Vídeň–Vratislav), zatím co Poláci dojedou s S8 k hranicím, my možná dokončíme D52 a z Brna uděláme místo dálnice D43 silnici první třídy I/73 končící na D35. A pak se budeme divit co dál.
D43 Kolem Brna mohla být postavená již před 20-ti lety z peněz EU, kdyby politici akceptovali požadavek občanů Brna, kteří odmítli si zničit si rekreační část Brněnské přehrady. Místo hledání této dálnice mimo obydlené území, přišli úřednický svoloč s podvody, které tvrdily, že mezinárodní dálnice bude jen krajská silnice R43 svážející obyvatele do Brna a jejich částí s intenzitou okolo 20 tis. aut denně, které bude narůstat až k 27 tis. aut denně a tedy budovat tuto dálnici mimo hustě obydlené území města Brna je nesmysl. A ani posouzení vedení dálnice mimo města Brna dle územních rezerv nebylo uděláno a bylo tvrzeno, že je nesmysl, neboť bude sloužit obyvatelům Brna ( i když by pak nedávalo smysl, proč si tuto silnici neplatí Brno ze svého....) Tedy, tato dálnice byla pro snazší schválení předělána na silnici, aby úředníci dostali bakšišovné.... tedy jsou-li při plánování přijímány tyto nesmysly, nesmíme se divit, že tuto trasu není možno použít. Tedy i kdybychom se pro tuto variantu rozhodli, bylo by nutné ji od D1 na sever navrhnout znovu a zařadit ji do plánů krajů neboť i dle platných plánu kraje by nešla postavit.... Neboť kdo by se šinul v Brně po dálnici R43 v současnosti i73 rychlostí 60 km za hodinu a dával by na křižovatkách přednost autobusům MHD.
Je ona dálnice potřebná? Vzhledem k tomu, že Boboszow jsou 4 chalupy a kostel na hranici, tak záměr přesunout sem mezinárodní dopravu je jednoznačný. Bez mezistátní dohody je tato stavba patrně nátlakem Polska na Česko, aby akceptovalo polské řešení.
Doporučuji doučit se geografii Polska + historii celého území .
Pak bys tu nepsal podobné nesmysly .
Pro Poláky je tento směr mnohem významnější než S3 do Lubawky
Ostudou je česká D11 končící v Jaroměři. Když jede člověk ze severu od polského Baltu, celou cestu po super rychlostní silnici která je mnohem lepší než naše dálnice a najednou se objeví u českých polí. Dohoda byla že se Češi a Poláci sejdou na hranicích. Poláci mají hotovo a lemplům zbývá ještě cca 47 km.
Tam je aktuálně třeba poděkovat Metrostavu, Dětem Země a Holubcovi.
No tunel to každopádně bude... To je mi celkem jasné...