Diskuze

ŘSD řeší, jak se u Králík napojit na Polsko. Studie prověřuje i nový tunel

Ředitelství silnic a dálnic začalo vážně zkoumat, kudy by bylo nejvýhodnější vést novou komunikaci navazující na polskou kapacitní silnici S8. Odborníci zkoumají i tunelovou variantu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠF

To řešení je známe přes 80 let. Říká se tomu Hitlerova dálnice (A88

Vídeň–Vratislav), zatím co Poláci dojedou s S8 k hranicím, my možná dokončíme D52 a z Brna uděláme místo dálnice D43 silnici první třídy I/73 končící na D35. A pak se budeme divit co dál.

2 0
možnosti
LD

L60i39b76o83r 78D76o63l36á49k

22. 1. 2024 12:27

D43 Kolem Brna mohla být postavená již před 20-ti lety z peněz EU, kdyby politici akceptovali požadavek občanů Brna, kteří odmítli si zničit si rekreační část Brněnské přehrady. Místo hledání této dálnice mimo obydlené území, přišli úřednický svoloč s podvody, které tvrdily, že mezinárodní dálnice bude jen krajská silnice R43 svážející obyvatele do Brna a jejich částí s intenzitou okolo 20 tis. aut denně, které bude narůstat až k 27 tis. aut denně a tedy budovat tuto dálnici mimo hustě obydlené území města Brna je nesmysl. A ani posouzení vedení dálnice mimo města Brna dle územních rezerv nebylo uděláno a bylo tvrzeno, že je nesmysl, neboť bude sloužit obyvatelům Brna ( i když by pak nedávalo smysl, proč si tuto silnici neplatí Brno ze svého....) Tedy, tato dálnice byla pro snazší schválení předělána na silnici, aby úředníci dostali bakšišovné.... tedy jsou-li při plánování přijímány tyto nesmysly, nesmíme se divit, že tuto trasu není možno použít. Tedy i kdybychom se pro tuto variantu rozhodli, bylo by nutné ji od D1 na sever navrhnout znovu a zařadit ji do plánů krajů neboť i dle platných plánu kraje by nešla postavit.... Neboť kdo by se šinul v Brně po dálnici R43 v současnosti i73 rychlostí 60 km za hodinu a dával by na křižovatkách přednost autobusům MHD.

0 1
možnosti
JD

J48a70n 89D24v18o33ř18á59k

21. 1. 2024 14:14

Je ona dálnice potřebná? Vzhledem k tomu, že Boboszow jsou 4 chalupy a kostel na hranici, tak záměr přesunout sem mezinárodní dopravu je jednoznačný. Bez mezistátní dohody je tato stavba patrně nátlakem Polska na Česko, aby akceptovalo polské řešení.

3 7
možnosti
JP

J28a86n 35P93e82t76e64r60a

21. 1. 2024 19:40

Doporučuji doučit se geografii Polska + historii celého území .

Pak bys tu nepsal podobné nesmysly .

Pro Poláky je tento směr mnohem významnější než S3 do Lubawky

5 0
možnosti
DT

D88a23n70i20e18l 24T86y16č

21. 1. 2024 13:29

Ostudou je česká D11 končící v Jaroměři. Když jede člověk ze severu od polského Baltu, celou cestu po super rychlostní silnici která je mnohem lepší než naše dálnice a najednou se objeví u českých polí. Dohoda byla že se Češi a Poláci sejdou na hranicích. Poláci mají hotovo a lemplům zbývá ještě cca 47 km.

8 0
možnosti
JS

J61a23n 75S16l47o53v72í97k

21. 1. 2024 22:08

Tam je aktuálně třeba poděkovat Metrostavu, Dětem Země a Holubcovi.

5 0
možnosti
Foto

No tunel to každopádně bude... To je mi celkem jasné...

6 6
možnosti