Mládež si cení mobily víc než noviny nebo televizi

  • 1
Zdá se to trochu zarážející, ale mladí lidé si cení mobilní telefony mnohem víc než tradiční média. Dokazují to marketingové průzkumy agentury Enpocket.

Mobilní telefon je nyní pro mladé lidi dvakrát důležitější než například televize. Jen 16 % z nich se přitom na displeji svého mobilu setkalo s reklamou nebo marketingovým sdělením.

Respondentům byla položena otázka, jaké médium by si vybrali a jakého by se vzdali z následující nabídky: televize, noviny, mobil, internet, rádio, časopisy. Mobilu by se vzdalo jen 6 % dotázaných, oproti tomu noviny by zahodila přes polovina z nich.

Podobné průzkumy překvapivě představují důvody k obavám. V hlavě nejednoho marketingového mága se honí myšlenka, jak mobily pro distribuci reklamních a marketingových sdělení využít. Nokia například nabízí řešení s využitím technologie Bluetooth, ale přijít může i agresivnější forma mobilního spamu. U nás jsou zatím největšími spamery samotní operátoři.

enpocket
Jakého média byste se vzdali?, Zdroj: Enpocket


Témata: Nokia, reklama, televize