- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Paleta může cestovat lodí ve vlastním kontejneru ...
Tři minuty natáčet umí, pominu ty přiblblý pokusy o otáčení videa, ale hasit asi nikoho nenapadlo...
Hasit Li-pol je dost komplikované - chce to náklaďák písku a pak stejně dohoří. Nejjednodušší je nechat všechno dohořet na bezpečném místě.
strašný ekologický hyenismus mobily vyrábět tisíce km od Evropy a ještě je přepravovat letecky...zajímavé, že tohle EU nevadí, zatímco osobní doprava jim je trnem v oku
V přepočtu na tunokilometr ten mobil procestuje asi jako já za jedno odpoledne
Nedávno mi explodovala baterie pro Galaxy S4, baterie nebyla nabíjena v ten moment. Ale byla dobíjena asi cca 30 minut před výbuchem. Baterie byla koupena v jednom ze 4 největších obchohodů v ČR prodávající elektroniku. Konkrétní obchod nebudu zmiňovat, bylo odškodné. Rozhodně bych měl nyní strach koupit baterii pro takový telefon.
U Vivo, i když baterie nebyla asi zcela nabitá, tohle by mě zajímalo.
"Designová vada baterie" je správně přeloženo "konstrukční vada". Design má v českém jazyce jiný význam
ten problém spočívál v tom, že každá baterie částečně mění svou velikost, u Samsungu byl problém, tím jak je pořád zmenšuji, tak nechali příliš malý prostor k řekněm dilataci baterie, a proto došlo k její destrukci a zahoření. Za mne toto je chyba designu ať už chcete na straně telefonu nebo baterie. Kdyby byl design "volnější", tak se to nestalo.
Ten nema cas, ten klika jako psychopat imigrantske minusy na nejaky levny mysi z Ciny!
a co není? i made in USA má vnitřnosti z číny