- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naši mi chtějí koupit k vánocům a já se v tom moc nevyznám. Dík.
zkušenosti nemám, ale papírově vypadá zdařile
Nejlepší navigace tohoto testu je TomTom protože nejlíp naviguje .
V poslednim cisle Which? maji trochu jine poradi: 1. TT Go 930T
2. Garmin Nuvi 205W
3. TT Go 530
4. Snooper Strabo S360
Hodnoceni testu ADACu me pripada jako vyberova rizeni vypisovana v CR :-)
... osoba provádějící test před připlácnutím přísavky na okno objela její okraj nasliněným prstem nebo ne, případně jestli se TomTom jako první použitá navigace náhodou neplácnul na zamaštěné okno. Hádám že test platila německá firma Navigon, že?
kdy si prave znacka Navigon nasla cestu na nas trh ze nakednou je nejlepsi :-)
:) když tak pročítám ty reakce, zdá se mi, že se tu seběhlo hejno marketingovej agentů tomtoma anebo si tu dal sraz jejich fan club :)
Jezdim s TomTomem cca.2roky a ještě se mi nestalo,že by spadl z držáku.Možná stačilo zajistit.Vlastnim i Mio ,ale ta je už rok ve sklepě,protože tak neintuivní ovládání to se nevidí.
Kdo tu haní Toma asi s nim nikdy nejel
Jak došli v ADACu u TomToma k hodnocení 3,6 za kategorii OBSLUHA??? Když vezmu váženej průměr těch čtyř podkategorií, vychází mi 3,1 a celkově 2,4.
A jakto, že se výsledek kategorie OBSLUHA promítnul do celkovýho hodnocení jenom u TomToma a Route66?
Tak to, že když dostane navigace špatnou známku z jedný kategorie (asi tý nejmíň významný), nemůže celkově dostat lepší celkovou známku, to už se tu probralo, ale že má návod k obsluze vyšší váhu než třeba reakce na opuštění trasy atd., to je podle mě naprostá zhovadilost ... největší váhu by u navigace přece měly mít vlastnosti, který jsou pro navigaci důležitý a který jsou nejvíc a každodenně využívaný, návod mě třeba nezajímá, instalovat ho budu tak možná jednou a výdrž je mi popravdě řečeno taky ukradená, stejně mám navigaci téměř pořád v nabíječce ...
Takže, váhy na prd, pravidla na prd, celkově dost podivný ...
Je to podobný jako při testu zimních pneu.Při výběru mě nejvíc zajíma jízda na sněhu a ledu, ne už tolik jízda na suché vozovce.A tak pneu která zvládá na lepší známku sníh a led,je horší na suchu,př.mokré vozovce je třeba o několik pořadí hůře.Ahoj
Bohužel můžu srovnat pouze tyto dva.
Garmin dle mého nározu šílená navigace na vyhození. K dobré navigaci nepotřebuji display. Ale podle Garmina se prostě jet bez displaye nedá. Hlásí změnu směru dlouho dopředu a pak v křižovatce, což je na nic, protože už je pozdě. No takže člověk musí ve městě koukat na display.
Když jedu s navigací IGO mám celou dobu vypnutý display a poslouchám pouze co mi to říká a kupodivu se podle toho dá jet velice dobře. Pouze vyjímečně musím ťuknout na display abych se podíval, kam že to mám jet. Perfektně hlásí co mám dělat.
Navíc u Garmina se nedá naplánovat cesta přes hranice. Musí se změnit mapové podklady ( alespoň u dvou co jsem měl ) Takže při projetí hranice se musi znova vše nastavit. No prostě krabice na vyhození.
Nutno podotknout, že já většinou jezdím podle ukazatelů a ty jsou přednější než to co hlási navigace. Každá navigace na světě je pitomá a člověk u používání musí vždy myslet, jinak si díky navigaci zajede dost kilometrů.