S T-Mobilem už v noci nic nevyřešíte, výrazně omezí provoz infolinky

  14:24aktualizováno  14:37
Nonstop infolinka operátora T-Mobile končí. Od 3. dubna bude zákaznická linka k dispozici pouze ve specifické denní hodiny, v noci se nedovoláte. Nepřetržitě bude operátor nadále řešit pouze urgentní požadavky.
T- Mobile.

T- Mobile. | foto: AP

Na zákaznickou infolinku T-Mobilu se nonstop dovoláte už jen do 3. dubna. Po tomto datu bude linka k dispozici pro běžné dotazy a požadavky pouze mezi 8. hodinou ranní a 21. hodinou večerní (pro firemní zákazníky pouze do 18:00) ve všední dny. O svátcích se dokonce provoz linky zkrátí pouze na dobu mezi 8. a 17. hodinou.

24 hodin denně bude dostupná pouze linka pro řešení urgentních požadavků souvisejících s funkčností služeb či kritickými situacemi, např. blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch či administrace roamingu.

Důvodem změny pracovního režimu zákaznického centra je údajně rostoucí obliba samoobslužných kanálů - webových stránek a aplikace Můj T-Mobile.

Počet uživatelů webu se podle dostupných informací v současné době pohybuje nad hranicí 700 tisíc měsíčně a mobilní aplikaci pak využívá každý měsíc téměř 300 tisíc zákazníků T-Mobilu. Ti se také na operátora obracejí i prostřednictvím sociálních sítí jako Facebook, Twitter či Google+, kde bylo v roce 2016 zpracováno přes 100 tisíc podnětů.

Z tuzemských operátorů tak bude mít po 3. dubnu nonstop infolinku už jen Vodafone. Operátor O2 už teď pracuje s omezenou dobou provozu, nicméně ne tak drastickou jako v případě T-Mobilu. Do O2 se dovoláte každý den včetně víkendu mezi 7. a 23. hodinou. Urgentní záležitosti však také řeší nepřetržitě. Tyto časy v současné době operátor neplánuje měnit.

O2 se také čím dál více zaměřuje na online podporu. Tým O2 Guru odpovídá ve všední dny od 8 do 22 hodin, o víkendech od 12 do 20 hodin. „Když tým Online O2 Guru v roce 2011 začínal, vyřešil 736 dotazů za rok. Zákazníci však tuto formu komunikace využívají stále častěji a dnes už počet dotazů a zmínek o O2 dosahuje kolem čtvrt milionu dotazů ročně,“ říká tisková mluvčí O2 Lucie Pecháčková.

Autor:
 

Nejčtenější

Vodafone rozpoutal kvůli fotbalu cenovou válku. Tarify výrazně zlevnily

Ilustrační snímek

Česká vláda v čele s premiérem Babišem má pocit, že palčivé téma drahých mobilních tarifů může vyřešit snazší možnost...

Instagrameři nás otravují. Chceme plot, žádají obyvatelé ikonické ulice

Pařížská ulice Rue Crémieux

Obyvatelé malebné pařížské ulice Rue Crémieux už mají dost nadšenců sociální sítě Instagram, kteří kvůli zachycení té...

Babiš chce svléknout operátory. Mají prozradit reálné ceny mobilních dat

Premiér Andrej Babiš hovoří s novináři před odletem do USA. (5. března 2019)

Premiér Andrej Babiš jednal s mobilními operátory kvůli cenám mobilních dat. S jejich šéfy se dohodl, že mu do týdne...

Apple letos zklame i nejvěrnější. Nové iPhony mnoho nového nenabídnou

Apple iPhone XR a XS Max

Apple se potýká s výrazným zhoršením prodejů. Proto se všeobecně očekává, že nové iPhony budou v mnoha ohledech...

Data zdarma nedají prý kvůli zákazu. Nic jsme neomezili, brání se ČTÚ

Ilustrační snímek

Využívat data zpomalenou rychlostí po vyčerpání základního datového limitu nelze, protože nám to zakázal Český...

Další z rubriky

Vodafone spouští virtuální SIM. Potěší jen majitele nových iPhonů

eSIM Vodafone

O eSIM se mluví dlouho, ovšem její zavedení do praxe přichází až v posledním roce. Po T-Mobilu ji v Česku nabízí jako...

T-Mobile má datově štědrou předplacenku. Platíte, až když data čerpáte

T-Mobile představil limitovanou edici předplacené karty Twist 100 MB

T-Mobile rozšířil portfolio předplacených Twist karet o novou limitovanou edici určenou pro příležitostné dataře. Ti s...

Operátoři jednají ve shodě, tvrdí ČTÚ. Doplácejí na to zákazníci

Ilustrační snímek

Český telekomunikační úřad by mohl v budoucnu rozhodnout o cenové či necenové regulaci. Důvodem jsou výsledky aktuální...

Najdete na iDNES.cz