Diskuze

Když budete řešit operátorské trable, tak vám odpoví umělá inteligence

Zákazníkům T-Mobilu volajícím na infolinku pomáhá operátorské problémy řešit nově virtuální asistentka. U operátora „pracuje“ sice již od září, stále se ovšem učí. Prozatím tak obsluhuje omezený počet hovorů, zvládne už ovšem poradit třeba s vyúčtováním. Má navíc velkou výhodou: je dostupná nepřetržitě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

P19e96t10r 49T28y34č90k88a

4. 12. 2019 7:04

Zkoušel jsem Tobiho u Vodafonu a je to na ......

0 0
možnosti
Foto

On není zase tak spatnej, většinou spíš lidi neumí číst, co po nich chce, mám s tím velké zkušenosti z doby, kdy jsem na podpoře pracoval, lidi vyloženě řvali a ve většině případů se pak zjistilo, že lidi neumí číst

1 0
možnosti