O2 nová identita 2024

O2 nová identita 2024 | foto: O2

O2 mění identitu. Vrací se 26 let starý legendární slogan předchůdce

  • 22
Operátor O2 se bude prezentovat trochu jinak než doteď. Změna je to spíš evoluční, ale rozdílů si nebude těžké všimnout. Zajímavostí je, že se vrací slogan z roku 1998, který proslavila na tehdejší dobu nákladná televizní reklama.

Největší tuzemský operátor O2 změní podobu své značky. Proměnou projde vizuální identita, včetně fontu, modrého gradientu a bublin. Operátor také přijde se staronovým sloganem „Více ze života“, který před dvaceti lety používal mobilní operátor EuroTel, který je nyní součástí O2. Posun značky operátor podpoří zaváděcí kampaní. Změnu bude financovat z běžného marketingového rozpočtu. Uvedli to v úterý zástupci společnosti.

Při změně vzhledu se promění i postava digitální Evy, která značku od roku 2018 vizuálně doprovází. Ta by měla dostat víc lidský vzhled; modré vlasy a záda jí zůstanou.

Novou vizuální identitu O2 připravila londýnská agentura Wolff Olins a aktuálně začíná i na dalších trzích, kde značka působí. Nová identita zahrnuje mimo jiné nový font „On Air“ od studia Monotype, novou modrou barvu nazvanou Beyond Blue, výraznější modré gradienty i typické bubliny. Jediné, co zůstane v původní podobě, je minimalistické logo O2.

Nový koncept „Více ze života“ spoluvytvářela interní agentura O2 Free Andy Agency spolu s pražskou pobočkou VCCP. Zákazníci uvidí novou kampaň od začátku května v televizních spotech věnovaných 5G síti a službě Data naplno, dále v ulicích, tisku, ale i v síti prodejen O2 nebo v online prostředí.

Kultvní reklamy: Eurotel chtěl blíž k lidem. Najal autora filmu Baraka

Podle ředitele marketingové komunikace Davida Daneše po letech upevňování pozice technologického lídra posouvá O2 strategický důraz na zákazníka a jeho zážitek s technologiemi. Jako svou misi vnímá zlepšování života lidí jejich prostřednictvím. Zároveň s tím ale upozorňuje i na jejich odvrácenou stránku, kterou s sebou jejich používání může nést. Posun značky má deklarovat zaměření O2 na čtyři pilíře, kterými jsou nové možnosti komunikace, více spojení díky inteligentní síti, větší bezpečnost a digitální zdraví.

„Claim Více ze života se do komunikace firmy vrací po více než dvaceti letech. Tehdy provázel spouštění vůbec první české mobilní sítě Eurotel (přímého předchůdce O2), kdy operátor přinesl lidem nejnovější technologie, aby jim zlepšil život. A tato filosofie se za dvě dekády nezměnila, naopak – v dnešní době, kdy jsou technologie všude kolem nás, nabírá na ještě větší důležitosti. Slogan tak skvěle vystihuje naši současnou brandovou strategii a dobře podtrhuje její další posun směrem k zákazníkovi,“ doplnil Daneš.

O2 má v mobilní a pevné síti téměř osm milionů zákazníků. Loni firma vykázala zisk přes šest miliard korun a výnosy 35 miliard korun. Vlastníkem O2 je investiční skupina PPF.

,