Nejlépe na emaily odpovídá dle průzkumu Contactel a T-Mobile

  • 4
Na jaké telekomunikační firmy má smysl se obracet s e-mailovými dotazy? Které rychle zodpoví každý dotaz a které nechají e-maily zapadnout prachem?

Nejlépe z telekomunikačních firem se svými zákazníky komunikuje emailem společnost T-Mobile a nejhůře Euroweb. Vyplývá to z únorového průzkumu společnosti United Interactive mezi 16 provozovateli pevných sítí a třemi mobilními operátory. Z provozovatelů pevných linek nejlépe s klienty komunikovaly společnosti Contactel, Tiscali a Czech On Line. Naopak nejhůře na zaslané dotazy reagoval vedle Eurowebu Český Telecom a eTel. Na všech sedm zaslaných dotazů odpověděly společnosti Contactel, COL, Dial Telecom, GTS a Tiscali. Za nejlepším T-Mobile mezi mobilními operátory se umístil Oskar a poslední skončil Eurotel. Eurotel neodpověděl na všech sedm dotazů a nereagoval ani na dotaz v anglickém jazyce. Vyhodnocení průzkumu společnost prováděla prostřednictvím tzv. email response indexu (ERI), který kombinuje údaje o tom, zda subjekt zareagoval na dotaz a jak rychle, a jaká byla kvalita odpovědí. Maximální hodnota indexu je 100 bodů.

Tabulka výsledků provozovatelů pevných sítí

Pořadí Název společnosti ERI

1. Contactel 92,0
2. Tiscali 87,8
3. Czech On Line 84,0
4. Dial Telecom 81,9
5. Aliatel 77,3
6. České radiokomunikace 71,8
7. Inway 68,9
7. Tele2 68,9
9. GTS 68,1
10. Broadnet 67,2
11. Pragonet 63,0
12. Nextra 58,4
13. Skynet 55,5
14. eTel 54,6
15. Český Telecom
45,4 16. Euroweb 26,9
----------------------------
průměr 67,0

Tabulka výsledků mobilních operátorů

Pořadí operátor ERI

1. T-Mobile 92,4
2. Oskar 86,1
3. Eurotel 71,4
-------------------
průměr 83,3