Vytrolil T-Mobile, koupil doménu z reklamy a přesměroval ji na konkurenci

  14:47aktualizováno  14:47
Nová reklamní kampaň T-Mobilu se odehrává ve smyšleném horském hotelu Růženka. Ovšem když zkusíte doménu www.hotelruzenka.cz, na nabídku T-Mobilu se rozhodně nedostanete.

T-Mobile Hotel Růženka | foto: Mobil.iDNES.cz

Nová reklamní kampaň T-Mobilu míří na službu Magenta 1, která umožňuje slučovat služby na jednu fakturu a čerpat na to slevy. Pro operátora je nová kampaň výraznou změnou, po mnoha letech totiž opustil koncept s hercem Ivanem Trojanem. Lze tedy předpokládat, že nový koncept reklamy nepoužije operátor jen pro jednu službu.

16.února 2018 v 10:05, příspěvek archivován: 20.února 2018 v 19:06

VIDEO: Video Facebook T-Mobile CZ 16. 2. 2018 10:05

Pro zobrazení videa musíte mít zapnutou podporu JavaScriptu

Horský hotel, dobrá parta a Magenta 1. Jaké je, když to spolu Emma, Richard, Deli, SkiBob a Pavel dají dohromady? Již brzy #ZeŽivotaVRůžence.

Více o Magentě 1 na t-mobile.cz/magenta.

Pokud se ovšem nadále budou příběhy točit okolo osazenstva hotelu Růženka, měl by jej T-Mobile přejmenovat. Operátor si totiž nezaregistroval doménu přímo související s ústředním motivem nové kampaně, tedy hotelruzenka.cz. Toho využil vtipálek, který ji koupil a nechal ji přesměrovat ke konkurenci.

Kdo si tedy pod dojmem reklamy naťuká do prohlížeče www.hotelruzenka.cz s přesvědčením, že se mu zobrazí informace o nové službě Magenta 1, bude překvapen - dostane se totiž na web Vodafonu.

Vtipálek se s nápadem pochlubil na facebookových stránkách T-Mobilu přímo pod videem s novou reklamou: „Milý T-Mobile, sladká pomsta za 150 Kč na rok www.hotelruzenka.cz směřuje ke konkurenci.“ Vtipálek ovšem neupřesnil, za co se operátorovi tímto způsobem mstí.

T-Mobile Hotel Růženka

Pokud by přeci jen chtěl T-Mobile klíčového motivu své nové kampaně využít, nabízela by se možnost registrace jiné domény. Jenže i v případě domény hotel-ruzenka.cz operátora podle výpisu českého doménového správce CZ.NIC předstihl někdo jiný. Není přitom pochyb, že registrace obou zmíněných domén spolu přímo souvisí, ačkoli jsou jejich držiteli různé osoby. Obě domény byly totiž zaregistrovány letošního 19. února, tedy čtyři dny po spuštění nové kampaně T-Mobilu.

Operátora to ovšem nikterak nepálí. Podle vyjádření Lukáše Hrabala z tiskového oddělení totiž T-Mobile o registraci domény hotelruzenka.cz nikdy neuvažoval. „Uvedená webová stránka není a nebude součástí naší kampaně,“ upřesnil Hrabal s tím, že ze stejného důvodu nemá operátor potřebu jakkoli reagovat na to, kam je stránka přesměrována.

Registrace domén přímo souvisejících s konkrétní službou či ústředním motivem nějaké kampaně není přitom nic neobvyklého - pro konkrétní příklad nemusíme jít ani příliš daleko. Názorným příkladem je doména jetovtobe.cz, kterou má již od dubna 2014 registrovanou marketingová agentura spolupracující s Vodafonem. Tato doména má přímou souvislost se stejnojmennou kampaní zacílenou na mladé uživatele. Při zadání adresy www.jetovtobe.cz v prohlížeči tak dojde k přesměrování na mikrostránky operátora s informacemi o tarifu #jetovtobě.

Autoři: ,
  • Nejčtenější

Nejlevnější neomezená data má T-Mobile. Už neskrývá původně tajný tarif

Nové tarify včetně těch bez datového omezení představil T-Mobile už koncem srpna, od září pak na svém webu nabízel dva...

Patří mezi nejlepší mobily na světě. Mají radar a vyfotí i noční oblohu

Podle očekávání představil Google své nové mobilní telefony Pixel 4. Přístroje, o kterých už úniky informací prozradily...

Velká změna k lepšímu. Google nedovolí nové mobily se starým Androidem

Google vytáhl silnou kartu v rámci boje s roztříštěností ekosystému jeho operačního systému Android. Pomalé aktualizace...

To by mohla být opravdová mobilní bomba. Premiéra se blíží

Jedna legenda se stejným jménem tu už byla, chystaná novinka by se legendou stát mohla. Motorola v listopadu představí...

Apple má problém. Displeje nových iPhonů se prý velmi snadno poškrábou

Apple novým iPhonům nedopřál jen nejmodernější hardware, mezigeneračně vylepšil i konstrukci. Vedle zvýšené...

Premium

Test kávy v kapslích: Bezpečné, pohodlné, ale drahé potěšení

V kavárně určitě najdete zajímavější druhy kávy, rozpustná je zase levnější. Test jsme zaměřili na kávu v kapslích, z...

Premium

Dějiny čtvrcení v Praze. Nejděsivější případy rozřezaných těl

Děsivé kriminální případy. O těchto čtyřech vraždách mluvila celá republika. Brutální a hrůzostrašné „kouskování“...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

  • Další z rubriky

Zájemce o čtvrtého operátora to myslí vážně. Peníze získá prodejem pozemků

Skupina Nordic Investors oznámila, že se dohodla na úzké spolupráci s realitní společností J&T Real Estate v případě...

Češi neomezené tarify chtějí, hlásí operátoři

Tuzemští operátoři spustili neomezené datové tarify letos v létě. A hlásí, že je o ně zájem. Z nových zákazníků si je...

Vodafone zavře v Evropě více než tisíc obchodů

Šéf britského Vodafonu Nick Read na brífinku v Düsseldorfu informoval, že společnost uzavře asi patnáct procent...

Kazatelna, komín i borovice. Tak operátoři maskují svoje antény

Mobilní operátoři se snaží dosáhnout co nejlepšího pokrytí celého území Česka, jenže ne vždy je to bez překážek. Ve...

Najdete na iDNES.cz