- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Potrvají měsíce, začneme hned v roce 2020.
Velmi optimistický předpoklad lidí, co neviděli jak dlouho trvala oprava podobných sesuvů nebo propadů - na trati Česká Lípa - Liberec, Rakovník - Most. Dosud se nezačalo se sanací několika set metrů trati v Českém středohoří - vedle dálnice D8.
No už jsem se bál, že by to opravili rychle jak psali do týdne. Několik měsíců. Tak to vím že jsme v čechách. I když jde o koridor.
Trať bude bez provozu a jedná se o max 100-150m co na tom bude trvat měsíce. Odtěžit, zasanovat, stabilizovat a znovu postavit. Asi bude třeba hoooodně dlouhá technologická přestàvka.
Ano? A co takhle geologický a hydrologický průzkum, který by teprve mohl odhalit s jakým problémem - či problémy - se zde SŽDC potýká? S tím byste se nezatěžoval? To byste zprovoznil ten úsek trati bez nich? A jak byste postupoval v případě, že průzkumy by v místě indikovaly potřebu náročné hydrogeologické stavby? Hodil byste to za hlavu a vlaky pustil?
To tedy zřejmě rád balancujete na ostří nože, když byste byl ochoten takto riskovat několikaletý kriminál.
ale houbeles , prostě z toho udělaly dojnou krávu
, pár pilířů z kamenolomu balvany prosypat kamenným prachem s cementem a kus svahu tam vydrží tisíc let jenže to u nás není možné to by bylo moc levné
Trať byla jako jednokolejná postavena v roce 1873, škoda, že jste tehdejším projektantům neporadil, jak TO mají udělat, aby za 145 nenastala tato událost. Měl jste ještě jednu možnost - když se budovala druhá kolej. Kdepak jste byl ...
Jo, 30 let se kašle na údržbu a pak nastane to překvapení...jako v Tróji, Libni atd...
Tak se to postaví znovu, lidi to rádi zaplatí.
Popište prosím, jak si představujete údržbu náspu...
Mno nevim, tam je to zrivna v oblouku. Nestálo by za to těleso opustit a zacit v jiné stopě?
Máte alespoň trochu představu, jak dlouho by trvalo UR a vykoupení pozemků na trasu? pokud 3 toky, tak by to bylo rychlé. Pokud by to vůbec šlo.
Obrovské štěstí, že tam při sesunu nejel vlak. Z té fotky mam husinu. Že oprava bude velice náročná je zřejmé. Doufám, že toto je vyjímka.
Když se podívám na třetí foto a vidím kolik lehkoživků v oranžových bundách se bude podílet svými platy na ujídání z celkového rozpočtu na opravu trati, dělá se mi opět blivno A to se vsadím, že jich je tam tak cca. 1/10
Však to bylo jasné od začátku, nejsme v Číně.
Už jste byla na stavbě? Nebo aspoň máte v tomto ohledu nějaké vzdělání? Ne? Tak nešiřte bludy. Ty čínské "rychlostavby" jsou do detailu naplánované a měsíce těžce připravované. Pak se udělá šou, jak jsou dobří. Je to jen propagandistické divadlo.
Uz o prvním clanku jsem tady psal, ze jejich prohlaseni o tom, ze se trat "provizorne otevre za několik dni" je utopie...
Cituji: oprava "nekolik dni" ?? Jak se tak divam na ty fotky, tak bych to šacoval na znovu-otevření nejdriv po Vanocich. Letosnich. Mozna.
+21/−1
15.4.2018 22:18
Správa železnic předpokládá, že oprava potrvá dva až tři měsíce, vyloučena ovšem není ani delší výluka. Vše se teprve ukáže na samotné stavbě. Deník Zdopravy.cz má k dispozici dokument, kde železničáři žádají o výluku v délce 209 dní.
http://zdopravy.cz/na-podkrusnohorske-magistrale-pujde-dolu-i-druha-kolej-vyluka-potrva-mesice-10567/