- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Některé specifické fráze se mi prostě líbí: Tím způsobil, že vlak už nebyl zabrzděný ani stojící...
Jak už sám velký Cimrman ve své písni věděl. "Na železnici, dějou se věci. Na dráze jsou zaměstnáni švarní mládenci."
Tak to je fajn vědět, že Arrivě chtějí zakázat provoz, protože má bulharský strojvedoucí a německy popsaný lokomotivy. Zato když Český dráhy provozujou vlaky, ve kterých nefunguje záchranná brzda a k tomu zaměstnávají místo strojvedoucích tykve, který si nechaj ujet vlak, tak se to vyšetřuje rok.
Arriva nedostane pokutu za Bulharské strojvedoucí, ale za to že vytrvale není schopna plnit smluvní podmínky, jako je například taková trivialita jako funkční výběr jízdného.
Šikovná holka. Kdyby měl někdo její telefonní číslo, sem s ním. :-)
No.. je jí deset let. Opatrně...
Skvela prace dcery i duchapritomneho otce :-)
Proč to prostě normálně neodpružili přes levou filánž za pomocí dekompresní záporné parabolické hřídele po odjištění kladkových magnetických spínačů, po odtlakování uložení s přesahem u snímače otáček v záběhu?
"Ten vlak už nestihnete", směje se cestující z okénka. "Musím, jsem šoférí". Za komančů vtip, dnes častá realita.
A já myslel, že je zabrzděno pružinou, kterou odtlačuje tlak vzduchu v brzdovém potrubí. Tedy bez tlaku je zabrzděno a tlak se uvolní otevřením potrubí pomocí záchranné brzdy, případně přetržením hadice mezi vagony.
Nikoliv. Vždy se brzdí tlakovým vzduchem, který je vpouštěn do brzdových válců.
takhle nejak narazil ten vlak do jineho v lyonu na nadrazi
To je něco! Člověk si říká, kam ten Troška na ty blbosti chodí a ona se přitom většina stane! :-D
Na jaký blbosti ta troska chodí?