Cílem týmu jednoduše bylo vytvořit logickou hru, kde je nutné tvůrce pochválit, že se nechytli těch nejprofláklejších konceptů a nepřinesli nám již snad miliontého Sokobana. Ne že by jejich projekt byl prvním podobným na planetě, několik vlastních myšlenek do něj ale vložili a samozřejmě ho obalili vlastním technickým zpracováním. Na tom je možné hodnotit vlastně tak akorát grafiku, která je skutečně autorským dílem v týmu. A zrovna teda nepatří k nejlepším prvkům projektu. Vypadá na jakýsi pokus pokročilejšího začátečníka v Photoshopu či jiném podobném nástroji. Herní plocha je oživena spoustou barev, přesto ale nechybí řada amatérsky vypadajících prvků, které mohly být zvládnuty lépe. Rozhodně ale nadprůměr...
Nyní přistupme k samotnému hernímu principu. Tvůrci si připravili velmi dlouhou kampaň, která je do herní podoby zakreslena za pomocí cestičky stavěné z malých čtverečků a ty budete pěkně jeden po druhém zaplňovat až se dostanete na samotný konec. Ze začátku to půjde velmi rychle a možná ani nebudete chápat, proč je vůbec hra mezi logickými. Zhruba kolem desáté mise se to ale zlomí a nad levely bude opravdu nutné pořádně se zamyslet
Většina herní plochy je pokryta barevnými krystaly. Základní barva je modrá a všechny ostatní většinou mají přidělenou nějakou speciální schopnost. Tu vždy v jednom levelu jednoduše zjistíte metodou pokus-omyl a v následujících kolech již od vás bude požadováno automatické používání této schopnosti. Dokud je typů krystalů kolem tří, dá se vše v pohodě zvládat, poté ale bude opravdu problém správně si v hlavě urovnat, co který udělá a jak to vymyslet aby ve výsledku vše fungovalo. Jinak je nutné pracovat se zapůjčeným zásobníkem, kde se nachází bomby, ale i výbušniny, které musí být ale nejprve něčím odpáleny.
Stejně jako grafika také hratelnost je někde nad průměrem. Myšlenka zajímavá a dobře vymyšlené jsou i jednotlivé speciální vlastnosti některých krystalů. Levely se ale místy stávají nepřehledné a zábavnost rapidně klesá. Navíc na můj vkus až moc závisí na tom, jestli výbušninu položím o centimetr doleva či nikoliv. A tak jsem mnohokrát level opakovala jenom proto, abych našla ten správný flek pro bombu – a to je tak trochu zbytečné zdržování.