- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na tom není nic divného, politika "zaplať a drž zobák" je vlastní Microsoftu už mnoho let...
Microsoft a Telltale Games jsou dvě úplně rozdílné firmy.
Heh, kdysi dávno, když se rozjížděl Steam, tak jsem v diskuzích argumentoval přesně touto situací.. Většinou jsem byl vymínusován jako hlupáček, co si neumí představit, jak svět reálně funguje.. A hleďme..
(a jen tak mimochodem, ano, nenesl jsem nástup Steamu dobře, dodnes bych preferoval fyzickou distribuci her, ale to neznamená, že budu chválit styl obchodní války, kterou zvolil Epic - ne, nechci to rozpoutat diskuzi, jen dodávám informaci pro případ, že by někdo zdůraznil zdánlivý rozpor mezi mým současným komentem, víceméně hanícím online distribuci a tím pádem i Stem a mými dřívějšími, kdy jsem se Steamu zastával ve sporu s Epicem)
No jako nebudu Vám nic vymlouvat ale třeba cimmandos mám v knihovně přes dvanáct let a jedničky jsem měl na cd a už dávno před tím než jsem ho ztratil nefungovalo kvůli mechanickému poškození.. takže steam jednoznačně velký krok vpřed a jedna vlaštovka jaro nedela.. riziko je mnohonásobně menší..
A proto je pro mne GOG primární distribuční platforma.
Člověk si reálně kupuje jen dočasnou poukázku na hraní dané hry. Přičemž danou poukázku nelze ani dál přeprodat... Ani se nedivím, že lidi pirátí.
ja jsem prodal svuj stary steam ucet pres pc forum mail adresu si dotycny zmeni, heslo taky tak proc ne?
Majitelé her na Epicu musí prostě doufat, že děti nepřestanou nakupovat skiny do Fortnite.
Digitální distribuce především snižují počty pirátských kopií her . Pokud se snad stane a některá z platforem skončí , nebudou si bývalí majitelé brát servítky a stáhnou to co si koupili bez ohledu na distributora a majitele práv . Jednoduchá logika ale naprosto oprávněná :)
A nebo když z nějakého důvodu přestane hra fungovat a je jednodušší hru cracknout než se dohadovat s oficiální podporou a čekat na patch.