Diskuze

Lineární příběhové AAA tituly už EA nezajímají, tvrdí bývalý zaměstnanec

Bývalý designér v Electronic Arts promluvil o tom, jakým směrem se ubírají chystané hry od této firmy. Pokud nejste přáteli otevřených světů a mikrotransakcí, asi vás příliš nepotěší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nojo, do linearniho pribehu se tezko pridelavaji mikrotransakce.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

tím dalším byl prý fakt, že ve vedení bylo příliš málo diverzity, protože tam byli jen samí bílí muži ;-D;-D tenhle si zaslouzi pobyt na psychiatrii a ne tvarit se jako advokat hracu

10 0
možnosti

Tak vzhledem k tomu, že Andromeda je o mnoha rasách a jejich soužití, tak tady by opravdu větší diverzita v týmu byla dost přínosná (ať už si o výhodách větší diverzity v týmu obecně myslíte co chcete)

0 1
možnosti

Takže EA plánuje plíživý přechod na WoW styl her?

0 0
možnosti

dokud do vydělává... ;-D

0 0
možnosti