Diskuze

Návrat legendy. World of Warcraft Classic bude vycházet z patche 1.12

Online hra na hrdiny World of Warcraft letos oslaví 14 let od uvedení v Americe a vyjde sedmá expanze Battle for Azeroth. Vývojáři ovšem pracují i na návratu „původní hry“, na níž většina s láskou vzpomíná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M67i41c32h34a20l 40Ž84á79k

9. 8. 2018 20:33

S nastupem Catalysm jsem prestal hrát. Cosi co jsem měl rád se ze hry vytratilo. Až to vyjde, zahraju si za svuj první charakter. Aktuální WoW jsem chvíli hrál, poznaval stare lokace ktere ve hre zbyly, ale bylo to nějake jednoduche a to me nebralo. Výbavu si sehnal kazdy hned kvalitní a nic nebylo prilis "rare". Zkusim a uvidím. Kazdopádně je fajn že ta moznost Classic tu bude.

0 0
možnosti
TDT

Vanillu jsem zkusil hrát, lákal mě spíš stary content, ale balance class a hlavně specu mě dost znechutil.

0 0
možnosti

Jsem zvědavý, jak se dnešní WoWkaři budou tvářit na bitvy v Alterac Valley, které ve vanille mohly trvat i několik dní v kuse :)

0 0
možnosti
KU

K44a24r44e41l 18U55r25b73a28n

19. 6. 2018 12:35

Určitě všechno zjednoduší..

0 0
možnosti
TB

Já to hraji roky na emulátoru - běží mi to na verzi před cataclysma (nevím teď číslo). Beru to jako super single player RPG hru, s velmi propracovaným multiplayerem (to když se mnou občas zahrají kamarádi nebo mé děti :)

0 0
možnosti
PS

Těším se, moc se těším. Snad bude brzy, protože jestli jej zprovozní, tak do toho určitě jdu! :-P

0 0
možnosti
RA

S WoW jako denodenním chlebem jsem skončil potom, co vyšlo Cataclysma, přičemž jsem začínal na betě vanilla. Hrál jsem pak už jen sporadicky, ale vždycky koupil další datadisk a pinknul max. lvl. Pak půl roku nic do dalšího přídavku. Když to spustím dneska, je mi špatně z toho, jak se gameplay brutálně zjednodušil a přibylo milion nesmyslů a zbytečností. Z temné hardcore fantasy RPG se staly pokémoni. Pamatuji se, když jsem poprvé v Ogrimmaru spatřil warlocka Fiendishmoru z Black Division na jeho epickém mountu s jeho epickým equipem. To mě tak nakoplo, že jsem u WoW seděl denně. Bylo pár top hráčů, kolem kterých jste se s pokoru proplazily. Tohle všechno je dneska pryč. Role-playing taky zmizel. Dneska občas zavítám na free-vanilla server a hraju tam. Pokud se Blizzardu povede rozjet Vanilla WoW servery s dnešním enginem a grafikou s původním hardcore contentem, tak jsem zpět jak namydlenej blesk.

7 0
možnosti
JM

Nejsem skalním hráčem WOW. Přitom kdysi jsem to hrál hodně. Nějak jsem nerozdejchal Pandu.

4 1
možnosti
VD

Sorry za minus, mobil....

Mam to úplně stejně, pandy jsem koupil, nainstaloval hrál asi 5q a konec...

1 0
možnosti
VK

Vanilla bez naxxu bude dosti chudá. Klidně ho tam mohli dát, případně po čase patchem dodat.

0 0
možnosti
MJ

Ma to byt na patchi 1.12, pricemz Naxx byl patch 1.11. Takze otazka zni... Co to meles?

0 1
možnosti
TH

Osobně jsem hrál spoustu starých her a i když to byly pecky, tak dnes se k nim člověk jen těžko vrací. Vývoj ve hrách šel dopředu mílovými kroky, nejen v ovládání, ale také v dynamice děje, hratelnost, coop vs single hraní, atd...

Jakmile se jednou člověk naučí mít spoustu možností, které mu usnadňují hraní, tak jít zpátky je jen jízdenka do nekonečné frustrace. Příkladem třeba jít zpátky z Warcraftu 2 na Warcraft 1. Kdo by dnes dobrovolně posílal maximálně 4 jednotky naráz, a ještě je k tomu vybíral se shiftem po jedné, a ještě zadával, co mají dělat? Jaký je rozdíl hrát novější díly a jen přetáhnout rámeček výběru a pravým klikem je někam poslat a co tam mají dělat se vybere podle toho, na co jsme kliknuli?

Stejné je to s WoW. Koncept statického boje s jedním cílem je přežitek dob, kdy nic lepšího nebylo. Dnes je, někdo tomu říká action combat, kdy se člověk při tom může hýbat, nebo dokonce na styl GW2 i uhýbat a tak. To je hraní už někde trochu jinde. Dynamika přidává zábavě. Nebo questy. Každý v nich hraje de facto singleplayer, to už je taky dnes přežité.

Myslím, že vydání takovéto staré verze je dobré - ti, kteří se v herním vývoji zasekli v těch letech, tak ocení ofiko spravovanou hru (hlavně co se týče chyb), a mnozí budou konečně mít srovnání, kde byly hry předtím a kde jsou teď. Protože ať se nám dnešní stav her nelíbí, máme je i tak plné vychytávek, o kterých se nám předtím ani nesnilo.

5 1
možnosti
VH

Tak zrovna u WoW jde o něco jiného. Vanilla je hra k hráči nepřátelská, ale tak nějak romanticky. Spousta grindu, nelogicky designovaný classy, obskurní staty a mechaniky, ai s tehdejším i limity. Ale ta hra byla obtížná - i díky tomu, že ji vlastně nikdo neuměl. Dneska i jako casual nemam problem být v topce pve progressu, staty jsou zjednodušené, itemizace celkem triviální. Takže naprosto chápu, že si nekdo vybere verzi, kde nemůže při léčení používat lepší kouzla, protože na ně nemá manu, nebo spamuje shadowbolt. Protože i přes ty omezení je ta hra zábava a přináši pocit uspokojení.

2 0
možnosti
VD

To byly doby, pvp v crossroads, výpravy do BRD, Dire Maul...no rad na to zavzpominam, ale hrát uz to nebudu, ten cas co me tahle hra stala uz znovu obětovat nehodlá, ale užijte si to!

13 0
možnosti
VH

Mě třeba u wowka drží už jen moje charaktery, kterým je přes 10 let. I když už nehraju moc často stále je to super pocit.

5 0
možnosti