- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenze pro tenhle typ vypopctu je MMX k nicemu, jde tu hlavne o SSE a ty pentium nemelo.
Jezis, to je zas clanek. Tak predevsim WARP neni od zadny sci-fi, ale znamena to obalit. Tohle slovo bezne pouzivaj programatori, kdyz nejakej kus kodu "zabalej" pro pouziti v nejaky jiny aplikaci s tim ze ji prebastelj rozhrani a presne o to tady jde, plna nezavislost na HW chipu. Za druhy, duvod proc to nepouziva zadny spec. instrukce je do oci bijici. Nastup fuznich chipu, ktery vychazej ze staryho dobryho pentia, ktery tyhle instrukce nemelo a kterejch na takovym chipu bude treba 40 nebo 100. Proste Microsoft pripravuje DX pro mnohojadrovy fuzni chipy Intelu do foroty.
ehm. Pokud vim, tak tak jadra Larabee budou mit podporu MMX instrukci. A to jestli je WARP programatorsky nazev nebo slatanina ze StarTreku je docela jedno. Z meho naprosto sobeckeho pohledu hrace je to stejne naprosto nepouzitelne
tak tohle se Mrkvosoftu opravdu povedlo. Dobře že se tu objevily ty vysledky testů. Jako když si nejde zahrát ani na nejnovějším osmijádru, tak na čem to teda půjde bez problémů??? :D
Co to je zase za marketingovy nesmysl??? DirectX obsahuje ciste softwarovou emulaci vseho uz od svych prvnich verzi, ten warp nevypada jako nic jineho, nez prejmenovani hardware emulation layer, mozna s hackem, aby se tvaril jak akcelerovany, protoze z logickych duvodu vetsina her jako prvni vec kontroluje, jestli muze jet akcelerovane a pokud ne, tak papa.... (protoze pres emulaci, zvlast se shadery, se to moc nehejbe :)
proc nemuzou renderovat na cpu a GPU zaroven?
ja vim ze se pripravujou na larrabee,ale co potom bude delat GPU?