Diskuse

TOCA World Touring Cars

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aley

27. 2. 2001 11:29
Autor článku asi moc autům nerozumí, jinak si nedovedu vysvětlit ty chyby. Např. britské mistrovství se jmenuje BTCC (British Touring Car Championship), nikoliv BTTC. A taky TOCA nikdy nebyla opravdovým simulátorem, ale spíš arcade. Přece v simulátoru je neakceptovatelné, že se musíte umístit někde na prvních místech, "abyste postoupili dál". Třebe TOCA 2 mi vesela psala po POSLEDNÍM závodě šampionátu, který jsem s přehledem vyhrál, že jsem "nepostoupil do dalšího závodu". Jakého dalšího? TOCA se podle mě hraje dobře, ale to arcade chování mě fakt štve.
0 0
možnosti

Michal Jonáš

27. 2. 2001 13:02
Re:
Máš pravdu, je to BTCC, máme tam překlep. Ovšem v druhém bodě s tebou nemůžu souhlasit. Osobně jsem dohrál kompletní trojici těchto her i na největší obtížnost. Hlavně dvojka je silně obtížná. Fyzika vozů v těchto hrách byla opravdu navržena s ohledem na jejich skutečné vlastnosti, asi nevíš, že na tvorbě všech dílů se podíleli i jezdci opravdového šampionátu např. Rickard Rydell. Jednou z podmínek udělení licence pak bylo zachování specifických jízdních vlastností vozů. Codemasters brali v potaz i předpisy "FIA Class 2 Touring Car Technical Regulations", které platí na tuto třídu závodních vozů. Souhlasím ale s tebou, že trojka je snažší než předchozí díly, ovšem také opustila pro ni již svazující ostrovní licenci. V roce 2000 jsem na vlastní oči viděl závod v Donigtonu a musím říci, že chování vozů se zas tak moc neliší od této série. Stačí srovnat jízdu například v RR Type 4, nebo v sérii Need for Speed. Rozdíl mezi nimi a toto hrou v chování vozů je propastný. Arkády jsou ve své podstatě zaměřeny na rychlý postup hrou a jednoduché ovládání pro všechny. TOCA o tomto ale není, zvláště dvojka. Stačila sebemenší chybka a už ses vezl v hodinách. A co se týče umístění, neodpovídá to realitě, za to je pak hra obtížnější. V TOCE 2 například seriál na první dvě obtížnosti končí někde v jeho druhé polovině a i když vyhraješ, jednoduše končíš. Jen na nejtěžší obtížnost se to dá dojet do úplného konce. Mě to trvalo několik týdnů, kdy jsem mnohokráte opakoval jeden závod. :-) Pro arkády by Codemasters nepotřebovali licenci. Hry s licencemi totiž slouží i k propagaci závodu. V Donigtonu jsem viděl i neprodejná promo CD s hrou. Samozřejmě jsou i ortodoxnější simulátory, třeba F 355 na Dreamcast, ale arkáda TOCA tozhodně není a není to jen můj názor, podívej se na ostatní herní servery či magazíny...
0 0
možnosti