- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady se zase chystá regulerní tunel na české finance. Jak už někdo řekl, aby rychlovlak měl význam musel by být na delší vzdálenost mezi městy a to potom nemá zde nemá význam...také se musí vyplatit a hlavně naplnit cestujícími.
20 minut je naprostý nesmysl. Vysokorychlostní tratě se vyplatí, pokud mate zastávky alespoň 200 - 400 km daleko. Když jsou blíž tak se vlastně stále jen rozjíždět a brzděte což je nejzákladnější část jízdy. Čili pro Hradec nemá vYsokorychlostni trať smysl. Ať radši zlepší současnou trať ať se všude muže 200 a je to ...
Domnívám se, že pro nás by bylo vhodnější budovat VRT přes Liberec. Protože z Prahy do Pardubic máme kvalitní železnici již dnes, v dohledné době bude i do Hradce Králové (plán SŽDC na modernizaci včetně zdvoukolejnění, jízdní doba 1 hodina). Zatímco do Liberce není dnes v podstatě nic a výstavba VRT do Polska je jedinou šancí, dost možná po případné výstavbě VRT přes Hradubice bude Liberec odříznut takřka navěky.
Pořád se řeší vysokorychlostní, tratě a přitom je tu stále spousta již existujících tratí, které potřebují dát dohromady. Až budou dostavěné koridory, opravené tratě jako Kolín - Lysá - Ústí, zpoužitelněné spojení Brno - České Budějovice, tak pak se můžeme teprve bavit o stavbě něčeho nového.
Také byste s výstavbou dálnic otálel do té doby, než by byla opravená každá okrska? Mj. Vysokorychlostní tratě uvolní kapacitu na tratích vámi zmiňovaných a jejich rekonstrukce bude následně snazší.
2050 bude možná u Trutnova dálnice, ale rychlodráha těžko.
ty sliby napříč celou republikou to už je skoro na knihu: "Pohádky jedné Babišky"
Myslím,že to je naivní představa,že by vysokorychlostní vlak stavěl v Hradci po 20 minutách.Je tady také požadavek poptávky cestujících což připadá v úvahu v případě Brna Bratislavy,Ostravy.Expresní vlaky také nestaví každých 20 min z důvodu aby se z nich nestal courák.
Nikdo neříkal, že v Hradci budou zastavovat všechny spoje. Na každé VRT existují různé druhy spojů od nezastavujících po "couráky". Navíc se staví i v méně obydlených oblastech než Hradubice.
Jééé, ta vás krásně rozšlehá na kolejích. To bude jenom mžik
Prave, ze asi ne, se mu prilepi a zustane viset na cumaku v tom fofru.