- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Holt jste si vysnili lávku bez středové podpěry i bez bočních věžových pilířů, tak se holt všechny nosné prvky na tom rozponu musejí vejít dovnitř a tím pádem nejde udělat rovnou mostovku, musí být klenutá.
Za splývající boční schody by měl někdo dostat pěkně vylískáno. Základem BOZP je, aby první a poslední schod měly výrazně jinou barvu.
A to zcela zbytečné spodní osvětlení konstrukce mostovky nejde vypnout? To jako opravdu?
Mechovácí uremcaný! Furt se jim něco nelíbí. Když to stálo tolik peněz, tak to musí být nesmírně kvalitní, ne? Říká to náměstek Řádek a ten má vždycky pravdu, protože je vyškolený u své šéfové MPK. Kdyby byl primátorem komediant Dvořák, nechal by do labskýho břehu zapíchnout kolík s cedulí a nápisem „Tudy přeplavte!“ a stálo by to pár korun.
Osobně se mi to líbí, i to osvětlení není špatné, ale za ty peníze ..... .
Předpokládám, že most se za drahé peníze postavil a za drahé peníze se bude také vylepšovat. To v Pardubicích alespoň postaví za levné peníze a za drahé jen vylepšují (Třída míru) :-))
Tak zase, buďme rádi, že někde se nestaví jen na rozpočet ale i na nějaký architektonický rozvoj města. Do HK jezdím jednou za čas a vždy je tam něco nového, povedeného ( až na tu kašnu na kruhovem objezdu). Těším se na stadion až tam bude hrát můj klub.
Ano, takto to vypadá, když stále častěji se staví umělecká díla.
Kdyby to stavěli tesaři ze dřeva, bude za půlku a vydrží stejně. A bude to opravdové dílo. Tohle je nepraktický hnus. Tedy veškeré náklady na bezpečnost by měl hradit projektant.
A navíc by to byl nejdelší dřevěný most nejen v Čechách (skoro trojnásobně), ale pravděpodobně i na světě!