- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jestli nebylo to BMW s německou spzkou ktere s dvoučlennou posadkou tmavší pleti brázdí dálnice SR a CR rychlostí 80km v h. a při předjetí na vás blika světly abyste zastavil že nemají na benzín prodají vám pod cenou ,,kvalitní,, šperk ze žlutého kovu dědictví po babičce...
Nevím co má za dodávku ale sprintery už dlouho to mají tak že po otevření naklád. prostoru můžete zamknout kabinu. Nebo např. při tankování kdy stojíte u levých dveří zamknout jak náklad. prostor tak i dveře spolujezdce což je ok. Stalo se známému že tankoval a zprava si francouzský čmoud sáhnul pro noťas a byl pryč...
At se na me nikdo nezlobi, ale nechat to v kabine navic nezamcene bez dohledu muze jenom hlupak.
Vidím, že zatím diskutující spatřují problém pouze v okradené.
ta si o okradeni rikala.kdyz jsem tohle kdysi delal mel jsem kasirku vzdy pri sobe. budto v bunde nebo v ledvince.
Velmi časté případy u nákupních středisek, kdy lidé do kufru ukládají nákup a kabina vozidla je bez dozoru, což je ráj pro zloděje.
Ale tato dáma se rozvozem živí a nosí při sobě dost velké peníze, tak její chování bylo hodně hloupé a naivní.
Nejvyšší čas vyvěsit cedule - Němci nekraďte.
A co muži, kterým se to již stalo?
Mám za to, že majitelé takových rozvozových a zásobovacích vozidel by měli aut namontovat trezor, aby řidič tak tržbu okamžitě mohl uzavřít.
A namontovat systém zámků, které zvlášť uzavřou kabinu a zvlášť nákladní prostor.