- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Absolutní neschopnost úředníků.
Dnes ráno po věži prakticky ani památka, včera řinčely stroje, které likvidovaly základy.
To je smutný a hlavně to musíti líto panu Bernartovi, kterého znám. No co na říci. Jsme Babišstan....
Samozřejmě za to může Babiš, kdo jiný! I za špatné počasí, za vše.
Tak si jenom kladu otázku, zda v dnešní době umí někdo udělat něco, co není jakkoli závislé na dotacích? Jestliže je cyklověž tak užitečná věc, tak určitě dotace nepotřebuje. A pokud dotace potřebuje, znamná to, že užitečná není, když uživatelům nestojí ani za úhradu.
Kde je chyba?
Ono je to těžké, dotované jsou v podstatě i všechny potraviny (tranzitivně přes zemědělce). Určitě se shodneme na tom, že potraviny jsou užitečné. Já bych byl klidně pro zrušení dotací, snížení daní a zdražení potravin, mou kapsu by to vyšlo víceméně nastejno, ne-li lépe, ale udělejte to alespoň v celé Evropě současně...
V televizi o tom byla reportáž už nejméně před týdnem. Asi okurková sezóna.
že to někoho překvapuje, že v hradci opět něco nevyšlo.
V Hradci je to samá lahůdka. Nejdřív zašpuntovali křižovatku U koruny pitomým kruhovým objezdem a za pár dní zašpuntují most přes železnici v Koutníkově ulici minimálně na 6 let
Náměstkyně primátora dojedná odškodnění a na závěr přizná, že původní dohodu o investici nezná. Tohle si lidi volí, aby jim to spravovalo majetek města? Nedivme se, že u nás nic nefunguje.
Hradec Králové a konkrétně prostor u vlakového (a autobusového) nádraží je na tu cyklověž ideální lokalita - město skoro na rovině, vybudovaná síť cyklostezek, vlakem či autobusem dost lidí dojíždí do práce např. do Pardubic nebo na výlety (Krkonoše, Český ráj, Orlické hory), navíc je HK proslulý tím, že tam se kradou kola rychlostí blesku. Takže ve výsledku to zrušení cyklověžě povede k dalším nutným nákladům v řádu mnohonásobku provozní ztráty té cyklověže (všichni budou jezdit auty, případně MHD a ta se taky hodně dotuje - tedy ve výsledku nutnost zvýšit počet parkovacích míst u nádraží, více spojů MHD). A řeči lidí, co na kole nikam nejezdí ve stylu "stačí stojany a kamery" jsou úsměvné - uzamčené kolo na stojanu šikovný zloděj čmajzne během pár sekund a šance ho dohledat i s kolem je limitně blízká nule, takže tam nechat jakékoli trochu dražší kolo je nesmysl.
Nejde jen o krádež. Před Hradeckým nádražím celé dny zevlují socky co jen chlastají a kouří. Městská policie si jich moc nevšímá a raději pokutuje řidiče co vjedou do ulice a najednou jsou v zákazu.
Když kolo nebude ukradeno hrozí žš bude alespoň pomočeno a stojany u nádraží jsou obsazené zjevně opuštěnými koly. Ta cyklověž ve výsledku nemusí být cyklověž může být i obrácená a zahloubení v zemi. Na povrchu by nebylo nic víc než vstupní budka zabírající pár metrů.
Skvělá věc , v Lysé nad Labem slouží a nemusíte mít obavu z odcizení nebo očesání kola. Na někdejších stojáncích byly často vidět jen trosky kol, pokud se nenechavcům nepodařilo ukrást celé, a drahá kola nechat přes noc na řetězu mohl jen velký optimista. Auťáci nechť se starají a své problémy...
"Auťákům" by se třeba taky líbil dotovanej parkovací dům za bůra na den...