Diskuze

Akty v knize o archeologii byly reklamní tah, přiznalo jičínské muzeum

Na fakt, že lechtivá témata přitahují pozornost, vsadilo Regionální muzeum a galerie v Jičíně. A uspělo. Na zprávu, že v čerstvě vytištěné publikaci o archeologických nálezech v Českém ráji jsou omylem fotografie ženských aktů, se chytila řada médií a vzbudila značnou pozornost na sociálních sítích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
LR

Vyhrál Pan Souček ,který to hned včera označil za výborný reklamní trik Blahopřeji !R^

0 0
možnosti
JK

J20a61n 65K55o90h91l

16. 2. 2017 19:32

Waldhauser je můj oblíběný autor.. teda spíš jeden z mnoha, ale stejně R^

0 0
možnosti
ES

Je videt, jak nase objektivni media sezerou kazdou blbost...

2 0
možnosti
PN

Otázka je, jak skutečnost, že někdo lže, povede k jeho popularizaci. Pokud jim teda nestačí, že se o nich dva dny píše v novinách a na facebooku.

0 1
možnosti
PD

Pracuji také v muzeu (naštěstí ne v jičínském).

O takovou hloupou propagaci muzejnictvi ale nestojím,...

3 1
možnosti
JS

J40a70r44d96a 65S45o65k35o94l

16. 2. 2017 17:04

Jaká pak vykopávka?vždyť to je pohledná ženská R^

1 0
možnosti
LM

Já si říkal, že je ve všech médiích pouze jedna fotka a na ní ještě tak nějak nic... :-)

Jako reklama celkem dobré a především levné R^

1 0
možnosti
BP

tak pokud tam nebyly vyfocené úplné vykopávky, ale mladý kusy, proč ne:-)

0 0
možnosti
LD

možná jsem v tomhle trochu konzervativní, ale propagaci muzea bych si představoval spíš prostřednictvím zajímavých sbírek, expozic, vědeckých počinů a popularizací historie, guerilla marketing bych nechal telefonním operátorům a prodejcům bubble tea

5 0
možnosti