Diskuze

Paulus a Ihnačák: internetová vařicí soutěž je baví víc než televize

Mnozí očekávali nový televizní pořad. Něco jako Česko-Slovensko má talent. Jen v provedení českého michelinského kuchaře Romana Pauluse a slovenského populárního kuchaře Marcela Ihnačáka. Nakonec se z toho vyvrbila kampaň na maloobchodní řetězec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L22u44m47i62r 22N46o37v40a74k

3. 10. 2013 12:28

mně to taky přijde velice zajímavé, když se mi nějaký top kuchař snaží nabulíkovat, že uvaří lahůdku z těch diskontních věcí:-) opravdu nevidíte rozdíl mezi mlékem za 7 korun od mléka za 35 korun? už zapomněli na test jogurtu z lidlu, gde nebyla zjištěna přítomnost mléka? lidi - jste padlí na hlavu?! :D ať si Vašut chlastá vína z lídláče a hraje na itala, mě neoblbne...

4 10
možnosti

To jako že kráva, co dojí mléko za 35,- KáČé, má cecky ze zlata?

7 0
možnosti

Mně to přišlo velmi zajímavé. Taky jsem myslel, že půjde o TV pořad. Musím říct, že takto nápaditou reklamní kampaň, to jsem dlouho neviděl. Palec nahoru. Už za angažování Pauluse, jehož kuchyně je jednoduše božská...

6 3
možnosti

To ano. On Lidl má všeobecně reklamy chytlavé, ale když pak vidí realitu prodejny;-D

0 7
možnosti

Já teda nevim, ale rozebírat reklamu jednoho obchodního řetězce a udělat z toho jakoby rozhovor, asi neni uplně vhodný do rubriky hobby.

12 1
možnosti