- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
4 roky do dostupného výrobku??? To asi aby se byrokratický moloch nažral, než dostane povolení ... nebo ho už uplatili, protože leze do zelí kam nemá, jako Deutsche Post se svou dodávkou ...
Motorismus má pozitivní vliv nejen na louky a lesní poros, ale hlavně zvyšuje fyzickou kondici divoké zvěře
Bože, kterej absolvent humanitně enviromentalnich studií tohle psal! Nálož zelenejch keců o celkem standardních věcech, jako je třeba synchronní motor v náboji kola bez převodovky, nebo že kovy jsou recyklovatelné, ale to podstatné, totiž kolik to ujede, tam není!
jj, určitě by bylo škoda kovy a plasty vyhazovat.
Ale možná je elektromotor z papíru nebo jiného biologicky rozložitelného materiálu, a to by bylo opravdu revoluční.
"Celý motor navíc pochází z plně recyklovatelných materiálů. Za cenu srovnatelnou s konkurencí toho dokáže nabídnout mnohem víc: kompaktní rozměr, nízkou hmotnost, výkon 10–30 kW a díky unikátní konstrukci i mnohem vyšší efektivitu. Spotřebovává méně energie a šetří kapsu majitele."
Takže nějaký, bez urážky, Lojza z Horní-Dolní dokáže z odpadu vyrobit lepší, menší, výkonnější a mnohem účinnější motor než specializované firmy které motory vyvíjejí a vyrábějí dlouhá léta, mají na to špičkové lidi, špičkové nástroje, špičkové programy a špičkové technologie...
OK. A teď prosím tu o Červené karkulce...
Myslím že poznámka o recyklovatelných materiálech neznamená, že použil odpad. Berte to jen jako reklamní kecy. Vždyť jakýkoli elektromotor používá jen materiály, které se dají recyklovat: hliník, měď a nějaká ta izolace. Ale stroj se mi líbí. Jen je otázka, kolik to bude stát. Snažil jsem se i dívat, jak má dělanou přední vidlici. Přijde mi to nějaký tenký. No ale snad ví co dělá a nebudou s tím problémy.