Diskuze

V kolonách na D1 promarní Češi ročně více než miliardu, tvrdí analýza

Kolik stojí čas strávený v kolonách na nejstarší české dálnici? Podle analýzy Raiffeisenbank tu Češi ročně promarní asi 1,1 miliardy korun svého potenciálu. K dalším ztrátám pak dochází na dalších dálnicích a silnicích. „Špatné silnice nás stojí miliardy korun ročně v nevyrobené produkci a promarněném čase,“ tvrdí analytička společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

To jsou prachy občanů - o to se stát nestará.

0 0
možnosti
DK

Před 22 lety, kdy na D1 neměl můj operátor signál, jsem říkávala kolegům: za 2 hoďky jsem v Brně, tak se ozvu. Dneska by se smíchy potrhali.

0 0
možnosti
PM

P78e15t34r 81M65i32c75h20a36l

10. 8. 2019 15:41

A v té době už se měla začít předělávat na šestipruh, kolem Brna na osmipruh a u Prahy i desetipruh, aspoň v těch nejvíc exponovaných úsecích.

0 0
možnosti
LH

Všechna krajská města musí být propojena dálnicí, stejně tak jako se všemi sousedními státy. Jinak nelze hovořit o dálniční síti. A nechápu, proč D1 nestaví rovnou ve 3 pruzích. To je zločin, protože je bude stejně třeba dodělat.

3 0
možnosti
MV

Rekonstrukce D1 je jedna z největších investic ČR a výsledkem bude každý směr širší o 75 cm. Vítejte ve 21. století.

9 0
možnosti
PM

P48e96t45r 59M49i54c33h14a77l

10. 8. 2019 15:41

Jo, za to by měl jít někdo sedět.

0 0
možnosti
PM

ANO, už je líp. :-P

1 0
možnosti
ŠR

Problémem osobní dopravy řešící dopravu osob do zaměstnání je také koncentrace pracovních míst do několika málo aglomerací v ČR. Proč musí být centrály a obchodní zastoupení většiny společností v Praze a Brně? Neříkám, že má být centrála v Horní Dolní, ale měloby se toto rovnoměrněji rozdělit alespoň mezi krajská města. Pak je třeba na Prahua její okolí vyvíjen neřešitelný tlak na dopravu, bydlení a tak dále.

0 0
možnosti
VB

protože o tom, kdo kde má centrálu si dnes každej rozhoduje sám, proto si ji udělá kde chce, kdybychom mu podnik sebrali, tak bychom o tom rozhodovali my a nemuselo by jezdit tolik aut po dálnicích

1 0
možnosti
ŠR

A není to náhodou tím, že silnice jsou rozbité díky kamiónům? Že se doprava přemístila ze železnice na silnice? Že se vozí čím dál tím víc těžkého zboží na velké vzdálenosti, místo toho, aby se spotřebovávalo zboží vyrobené v místě, pokud srovnatelné existuje? Nejsou a nebudou kapacity na stavbu všech silnic tak, aby nikdo nečekal.

1 0
možnosti
VB

tak mudrováním nad tím, proč jsou rozbité se jistě neopraví, prostě jsou rozbité a stát musí někde ušetřit jinde, aby je opravil a nebo neušetřit a zůstanou rozbité, je to celkem jednoduchý

0 0
možnosti
DK

KDyby si paní analytička spočítala, kolik minut denně člověk stráví na WC, jídlem a spánkem, tak ji z výše těch ztrát asi klepne.

0 1
možnosti
MK

Zajimava cisla, taky mi to uz nejaky cas vrtalo hlavou.

Jeste zkuste spocitat PHM :)

2 0
možnosti
Foto

J91á20n 86S46e83n15k74o

9. 8. 2019 8:37

Co miliardu, ale 8.5 milion hodin je 970 let rocne. To znamena ze 14 lidi umre starim rocne jen pri pokusech o jizdu po D1...

5 0
možnosti