ilustrační snímek | foto: Depositphotos

Povodeň není záplava. Poradíme, jak se vyznat v pojišťovácké mluvě

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Povodeň není záplava, dům není domácnost, kouř není požár a krádež není loupež. Ačkoliv v běžné mluvě tyto pojmy dost často zaměňujeme, při komunikaci s pojišťovnou bychom si měli dát pozor. Pro ni jsou totiž mezi těmito slovy zásadní rozdíly, což pak klienty může zatraceně finančně bolet.

Pojištění domácnosti má v Česku skoro každý. Dokonce víc lidí, než kolik si pojišťuje život nebo následky úrazu. Ale většině stačí vědomí, že „máme pojištěno“, a moc neřeší podmínky. Mnohdy jsou pak překvapeni, že na ně pojišťovna, když se něco přihodí, udělá dlouhý nos. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se