- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po dvou letech vždy povinné ručení vypovím a paní na přepážce mi nabídne novou výhodnější smlouvu srovnatelnou s jinými nabídkami na trhu jako bych byl nový zákazník. Kdyby to dělali automaticky, ušetřili by si administrativní náklady.
Každé dva roky hraju tu pitomou hru „Pojišťovno nezlob se“.
Díky povinnému ručení odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, se ze mě pojišťovna snaží nenápadně vyždímat víc než v roce minulém. Ono ne aby pojištěnec, který neměl žádnou pojistnou událost, si zasloužil cenu pojištění stejnou. Nebo dokonce když nebourá a nic po pojišťovně nechce, tak logicky pojištění nižší, to by teprve pojišťováci koukal, jako bych spadnul z Marsu. Ale cenu zvyšovat na to pojišťováci nezapomenou nikdy. Vždycky tak nějak předpokládají, že si těch dvou až třech stovek navíc nevšimnu. A já si toho jako na potvoru všimnu, namíchne mě, že ze mě dělají vola s vyhlídkou budoucnosti dojné krávy a vždycky najdu na internetu pojištění levnější, sepíšu výpověď, výpověď se musí stihnout včas a těšilo mě za dva roky při zdražení. Za svůj život už jsem změnil pojišťovnu asi pětkrát. :-)