- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nez se hadat o odskodneni s aerolinkama, ktere vetsinou ani nereaguji, tak vyuzivam flightright.de - zatim trikrat uspesne. Je pravda, ze si berou nize zminovanych cca. 30%, ale clovek se nemusi o nic starat a penize poslou na ucet.
Iberia zaplatit nechtela, tak je ted mym jmenem zaluji, ani nevim, jestli v Nemecku, nebo kde - jen jsem poslal plnou moc :)
pred par mesici s Iberii do DomRep, zpozdeni pres sest hodin. Na maily reaguji omluvami, tak mi taky nezbude nic jinyho nez Flightright
Hm, od února se tahám se Smrtwings o náhradu pro mě a děti (na Tenerife jsme pět hodin čekali než se odletělo). Prý náraz ptáka při přistání, místo 300 Eur za osobu nabídli 4000 Kč celkem abychom se nezlobili, ale že to byl skutečně náraz ptáka doložit nechtěli (takže kecají). Pokud se letecká společnost rozhodne obstruovat (což se dá u nízkonákladovky pouze službami jako je Smrtwings čekat), nezbývá než buď hodně času a právník (je potřeba komunikovat s úřady v zemi odletu), nebo to předat agentuře (což jsem udělal já, akorát je poslaná předžalobní výzva).
vymahatelské firmy si berou 1/3. Každá letecká společnost v EU má na svých stránkách přímo formulář pro žádost o odškodné a žádost většinou vyřídí do 14 dnů.
Vlastní zkušenost se společností KLM zpoždění letadla bylo 17 hodin, zajištěn hotel s jídlem a odškodné 600 €.
„... předem konzultovat se zaměstnancem drah ve stanici, kde vám vlak ujel.“ Buehehé. Stanic, které jsou zvláště později večer neobsazeny, dost přibývá.