- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je evidentné, že investori si myslia, že Tesla má veľkú budúcnosť. Ale len za predpokladu, že ostatní výrobcovia nezachytia trend. Zatiaľ to vyzerá, že sú veľmi pozadu. Kto si ešte dnes myslí, že ropácke autá majú budúcnosť, tak neverí v budúcnosť tejto planéty.
Kdo Tesle neveri at shortuje, kdo ji veri at si je nakoupi. Misto trapnych kecu jaka je to bublina, ktere tu mimochodem cteme pod kazdym clankem o Tesle uz peknych par let, byste do toho mohli konecne dat penize a neco vydelat.
Ja osobne si myslim, ze soucasna cena za 520 je nadhodnocena a pujde to dolu, ale ocekavam, ze pristi rok uz by mohla realite odpovidat.
Ano, může přijít korekce, ale pak Musk vyhlásí nějakou novinku a skočí to třeba na 650.
To neni hodnota, ale na kolik si ceni akcie te automobilky. Zitra to muze byt uplne jinak, staci nejaka blba ucetni chyba. Ale klobouk dolu pred Muskem. Genialni sarlatan, nebyt neho, je dneska hodne odvetvi zamrzlych v minulosti. Treba Space X.
Postavíte 4 autonomní vozidla na křižovatku bez dopravních značek. Které z nich pojede jako první?
four way stop - prvni pojede ten kdo prvni na krizovatku prijede a zastavi na stopce
Hlavne, vy vubec nepocitate s tim, ze si ty auta pomoci napr. 5G site uz pri prijezdu na tu krizovatku "pokecaj" takze ve vysledku ani tu stopku nepotrebujete
A kolik těch chytraku tu Teslu vidělo na vlastní oči ba dokonce v ní jelo
Nejak v clanku postradam ifnormace o dotacich a zakazech diky tehle nafoukle bubline a slepe vetvi.
Američani tomu snad opravdu věří. A pak že je finanční gramotnost v Čechách podprůměrná.
To je bomba, článek jsem ani nečetl, nemám rád propagandu. Kdo prodal víc aut Tesla, nebo Ford?
kdo prodává produkt pro budoucnost a kdo pro minulost?
Jen bych upozornil na kvartální čísla, kdy Tesle šly tržby z prodeje za poslední 4 kvartály dolů z 7,2B na 6,3B, gross profit klesl z 1,442 na 1,19 viz https://www.investing.com/equities/tesla-motors-financial-summary.
Tolik suchá čísla, žádné emoce.
To nejdůležitější teprve přijde, až Tesla přestane auta prodávat. Pak dohoní i ten Apple.
Prodej autonomních aut je nevýhodný, lepší je provozovat auta jako taxi. 10 milionů elektroaut si nikdo ročně nekoupí, ale 10 milionů nových taxíků rozloží současný autoprůmysl
Tak možná založí taxislužbu, a bude si pro ně vyrábět auta. A pro ostatní taxislužby taky a pro ty kdo chtějí autonomní auta taky. Proč by ne.