- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tipnu si, že časem Čína pár náhradních dílů Rusku dodá. Budou ale za krvavou cenu.
Člověk by řekl, že by mohli vyrábět něco staršího, třeba Il-86, nebo Tu-134, ale oni bez Ukrajinců neudělají ani turbínový motor. Přitom třeba kovy na slitiny vysokotlakých částí turbíny určitě těží všechny.
Mozu lietat na masinach napr sarmat, zirkon, kalibr.
Do prace na armate.
Na ryby na ponorkach borej.
Vperjod molodcy...
"Suchoj Superjet 100, jehož provozování je velmi závislé na zahraničních dílech"
Kde udělali soudruzi vrazi bolševici chybu? Svou chloubu sestavují z těch odporných imperialistických dílů?
Byli stejní tupci, jako evropani, kteří měli 25-40% závislost na rusovi v plynu. Naštěstí, plynu je všude dost, jen je potřeba ho sem dostat, no nahradit lepší západní technologie bude velký problém, mozky jim utíkají.
No myslím, že z těch válečných reparací se bude RuSSko vzpamatovávat hodně dlouho ...
Ti nikdy zadny reparace platit nebudou...
Jednak většina těch letadel je hlavně ukradených, protože je ruské společnosti měly pronajaté a nevrátily je.
A jednak v Rusku nic divného - stejně nemohou létat do civilizovaných částí světa a při letech do Eritreje nebude nikdo řešit, že letadlo nemá technickou způsobilost a není servisováno certifikovanou organizací. Ve finále občas něco spadne, nic se neděje.
No ale nebudou moct do Eritreje pres zadnou civilizovanou zemi.
Kdo lže a krade do pekla se hrabe!
Letecký katastrofy nebudou stíhat vydávat díly
Jestli to je pravda tak to je vyborna zprava Cili kanibalizuji jine letadla, aby jine mohly letat. No jsem zvedavy kdy jim dojdou dily, i kdyz vnitrostatne mohou letat i se spatnymi letadly dokud nespadnou..