- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahle planeta je společná.
Takže pokud stávající technologií nelze snížit tyto emise, tak nemá smysl to tady zavřít a vozit ze zahraničí.
Je nutno naše firmy zvýhodnit třeba tím, že na tu dováženou ocel zvenku se dá clo.
Měli by jsme být ve všem co jde jako EU soběstační.
Snad to těm eurohujerum v Bruselu nakonec dojde.
Ocel je strategická surovina. Klidně zadotovat, nicméně za akcie do vlastnictví státu a kvalitní dozorčí radu.
to by moh říct každej.
Ovšem, je třeba se na problém podívat i z druhé strany - má Německo zájem na tom, aby se v Česku vyráběla ocel???
ne, je to cílené poškozování průmyslu ze strany EU. Po nesmyslných emisních limitech pro automobilky přijde likvidace hutnictví a přesun do Číny. Na řadě s likvidací jsou i další obory. A až to zlikvidují úplně, tak to začnou dotovat.
Na vině je neomarxizmus a zelený terorizmus, který EU vládne.
Ať žije Evropa a EU diktatura ať už jde do Brusele.
Všemoudrý M.Zeman pravil, že Čína je i s ocelí tržní ekonomikou. Bojuje za její uznání. Miloš to myslí dobře - myslí na lid .V Ostravě o tom nemluvil, tam se bil za byty RPG, slíbil pomoc. Přišla se sloganem - Bakala je hyena, dál nic ... https://archiv.ihned.cz/c1-65361680-vlada-status-trzni-ekonomiky-ciny-neschvali-i-proti-vuli-zemana