- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
btw. mám pocit, že "diskontní přepravce" Norwegian se od "tradičního vlajkového" SAS liší toliko samostatným zpoplantěním odbaveného zavazadla. jinak totiž lítá na hlavní letiště a nabízí garantované přestupy.
naopak SAS nedává v economy občerstvení a cena letu "tam" nezávisí na tom, za jak dlouho a jestli vůbec s nimi poletíte zpátky
Maji smlouvu na nekolik 787,ceka se jen na jejich dodani.Premiera Stockholm-Bangkok asi v lednu 2013.
...dyz v roce 2009 vrazil prachy misto do penzijnich fondu...
...krome do jinejch lukrativnich akcii (starbucks, apple..)
...taky do boeingu
...http://aktien.finanztreff.de/aktien_einzelkurs_uebersicht.htn?i=115085
no neni to k smichu, ze cesky 'vlajkovy' dopravce a dosud dominantni sila na jedinem poradnem ceskem letisti, neprovozuje ani 40 letadel, zatimco firma ze statu s polovicnim poctem obyvatel a dosud stojici ve stinu SAS si jich objednava hned pres dve stovky? v Cesku je proste letecka doprava mrtva...
...neni to k smichu..
...anzto lid voli svy tvrdiky, fisery, pilipy a myrdy....
...a ti zas potrebujou trafiky...
To chtějí přes atlantik létat s tímto? to doufám ne, co? každopádně by mohli dát na mapu Prahu (jestli tu nejsou), ať je důvod létat přes Norsko :-)
no jasne, akorat to bude jako jizda "lokalkou". Nejdriv z Prahy do Osla, pak do Rejkjaviku, pak Gronsko, Newfoundland a s trochou stesti pak uz primo do NY. Do 24 hodin tam budes jak na koni
... pokud maji takovy prasule, tak si asi casem prikoupi i nejakou tu 380 nebo Dreama ...
ono jde spis o to, ze kdyz si potrebujete z Tromsø skocit na sluzebku do Osla, neni vlak ani auto uplne optimalni reseni. a ani to nemusi byt Tromsø - Bergen staci, a to ta vzdalenost neni o moc vetsi nez Pha-Ova. predpokladam, ze chteji hlavne posilit spoje napric Skandinavii, prostor pro boj na linkach ze Skandinavie do stredni a zapadni Evropy je jiste jak proti SAS, tak proti Ryanairu a spol. (s platem 4000 EUR asi Ryanair ozelim, i kdyz je o 20 EUR levnejsi), zajimave muze byt Pobalti a Rusko...
222 flígrů tak to už je kšeft.
a jde to i bez unie, stačí mít trochu plynu, trochu ropy a kusek ryby...