V příštím týdnu začne tato služba fungovat v Austrálii a na Novém Zélandu. K ověření bude zapotřebí průkaz totožnosti. Uživatelské účty budou poté označeny modrým odznakem.
Cena služby, jejíž součástí bude i zvláštní ochrana proti tomu, aby se za uživatele vydával někdo jiný, bude začínat na 11,99 dolaru měsíčně na internetu a na 14,99 dolaru (332 Kč) na zařízeních s operačním systémem iOS, který využívá společnost Apple.
Osvoboďte bradavky. Meta zvažuje změnu regulí pro nahotu od pasu nahoru |
Předplatné pro ověřovací modrou ikonu koncem loňského roku spustila také americká internetová společnost Twitter na své stejnojmenné sociální síti. Nově má stát 11 dolarů (244 Kč) měsíčně.
Meta je největší světová společnost v oblasti sociálních médií. Její šéf Mark Zuckerberg opakovaně sliboval, že uživatelé budou mít vždy k dispozici i verzi Facebooku, která bude zadarmo. Nová služba má společnosti, která v loňském roce ztratila téměř dvě třetiny své hodnoty na burze, pomoci získat další zdroje příjmů.
Twitter omezuje dvoufaktorové ověření
Twitter v pátek oznámil, že dvoufázové ověřování pomocí SMS bude dostupné pouze pro uživatele, kteří si platí službu Twitter Blue. Ke změně má dojít 20. března. Dvoufaktorové ověření je způsob ověření identity uživatele pomocí dvou na sobě nezávislých informací nebo věcí.
Twitter aktuálně také poskytuje dvoufaktorové ověření prostřednictvím aplikací třetích stran a bezpečnostního klíče. Tyto způsoby mají zůstat bezplatné i nadále. Podle poslední zprávy o transparentnosti společnosti Twitter využívalo dvoufázové ověřování účtů pouze 2,6 procenta aktivních uživatelů Twitteru, z toho 74,4 procenta z nich využívalo při dvoufázovém ověření SMS.