- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do toho typu letadla už nikdo dobrovolně nevleze, i když ten systém "opraví". nejlepší by pro Boeing bylo typ 737 MAX odepsat, udělat nějaké kosmetické změny a pojmenovat to pak úplně jinak, např. Boeing 807.
Vetsina cestujicich nema tuseni cim leti a pokud se vse vyresi, velice rychle se na toto zapomene
Vůbec nedovedu pochopit, že důležitá bezpečnostní čidla se dodávají pouze za příplatek. To je příklad neuvěřitelné hamižnosti. Při pádu obou letadel důležitá čidla, která mohla zachránit životy cestujících, chyběla. Zdroj: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/havarovanym-boeingum-chybela-dve-dulezita-bezpecnostni-cidla-byla-za-priplatek-68904?dop-ab-variant=8&seq-no=2&source=hp
Nechyběla čidla. Chybělo varování, že údaje si neodpovídají a tudíž MCAS může dostávat chybné údaje a chybně reagovat.
Boeing se řítí do parádního průšvihu. No jo, odrbat certifikace a sám sobě si je odsouhlasit s tím, že je to OK a přitom je ten software značen jako "nebezpečný až katastrofický" a to jen proto, aby Airbus nepřebral otěže, tak ať si to teď Boeing vypapá až do dna.
Boeing je soukromá společnost, takže takovouto lapálii prostě ustojí.
Airbus se tváří sice taky jako soukromá společnost, ale je silně dotována vládami.
Pakliže vypadne jeden zákazník, a o tom silně pochybuji, spíš to bude obchodní taneček kvůli ceně, tak se nahradí jiným. Výroba letadel je plánována na léta dopředu.
Chybí inženýři. Všude se spěchá. Je to výsledek zamoření školství neužitečnými školami. Bohužel to tak funguje i u nás.
Já stejně nechápu tu hysterii některých diskutujících. Jaká je šance, že zahynete v autě a jaká v letadle?
u některého modelu letadla je riziko podstatně vyšší než je průměr
No jesti resenim bude nejake varovani, ze senzory AoA davaji jine udaje, s poznamkou, ze pote pujde letadlo stremhlav dolu... Tak to se ani nedivim...
Letadlo pro hromadnou přepravu osob má být schopné taky plachtit i bez motorů a tedy bez hlavního napájení (elektřiny a hydrauliky, pokud tam je)
Jestli to tento typ snad nemá umět, tak to není dobré letadlo.
Které letadlo není schopné plachtit?
Ten příspěvek je naprosto mimo, navíc každé letadlo, už principu toho, že to je letadlo umí plachtit.
Logický krok.
Jako cestující mám nalétáno docela dost, ale do Maxe nehodlám sednout několik let (pokud bude existovat pro cestu alternativa). I když budou mít razítka od FAA.
Ať si to užijí jiní pokusní králíci...
Boeing má 345 mrtvých během 5 měsíců.
Z první nehody je zatím předběžná zpráva, z druhé jsou sotva přečtené zapisovače letových údajů. Ale Boeing už tvrdí že za všechno můžou softwarové chyby a že během pár dní vydají revizi?! Na základě čeho to tvrzení mají? Na základě vyšetřování ne.
A test bude probíhat jak? V komerčním provozu jako dosud?
Boeing bývala firma, kterou dopředu posouvali posouvali technici a inženýři. Teď se starají o lobbing, PR a marketing.
Jenom někdo kdo má nulovou úctu k lidskému životu by dokázal ze sebe v jejich situaci vypotit větu "uděláme bezpečné letadlo ještě bezpečnější" když za ty nehody s největší pravděpodobností nemohlo ani počasí ani terorismus ani sebevražedné sklony pilotů.
Boeing to podělal. Ale vzpomeňte na Concorde. Ten v tom byl vlastně nevině, ale stejně musel projít úpravama, aby mohl létat dál.
Netvrdím, že za to Boeing nemůže, ale ten systém/letadlo by muselo projít změnami už po první nehodě a možná byla jenom otázka času, že by ke změnám došlo i bez nehody. Ono nebylo by to poprvé, co se něco měnilo, protože si posádky stěžovaly.
Mají rozum, tyhle létající rakve by koupila snad jen ta švýcarská klinika, zabývající se asistovanými sebevraždami.
Az zacnou letat budou to pravdepodobne nejlepe odzkousena a proverena letadla na svete. Osobne bych se s tim po proskoleni personalu nebal letet kamkoliv.
Momentálně je to šmejd roku. A jestli tam jen přidělají výstražné světlo jak se někde psalo, bude to pořád jen šmejd roku.