Diskuze

Letos chceme do Ruska, pak do celého světa, říká spoluzakladatel Flixbusu

Na světovém finále soutěže EY Podnikatel roku letos reprezentovali Německo zakladatelé společnosti Flixbus. Dopravce během několika let pokryl zelenými autobusy téměř celou Evropu a část USA, to mu však nestačí. „Věříme, že náš model bude fungovat kdekoliv na světě,“ říká v rozhovoru pro MF DNES spoluzakladatel firmy André Schwämmlein.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle by mne zajímalo:

"A udělat to s malým rizikem, protože většinu rizika – pokud jde třeba o komerční úspěch – neseme my."

Opravdu nese Flixbus riziko? Jako že když se prodá málo jízdenek, nebo se prodají za příliš nízkou cenu, tak dopravce dostane zaplaceno rozumnou částku a ztrátu nese Flixbus?

1 0
možnosti

Bože to jsou bláboly, je přeci jasné, že Flixbus není žádný dopravce, jen vydírá menší dopravce, aby pro něj jezdili a odváděli procenta z tržby. Kvalita příšerná a Flixtrain? Nejhorší kvalita vlaku co existuje. V Česku narazili - protože Regiojet má nasazenou laťku kvality tak vysoko, že tahle zelená parodie se tomu ani nepřiblíží. Z vnitra se stahují a řeší mezinárodní linky. Kde nemají konkurenci tak jsou drazí. Nikdy tuto parodii

2 0
možnosti

Všichni máme rádi Rusko, proto jsme členy NATO, které chce s Ruskem válku.

0 6
možnosti

Pominu-li nesmyslnost Vašeho tvrzení, jak to souvisí s článkem o autobusové dopravě?

9 0
možnosti