- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle by mne zajímalo:
"A udělat to s malým rizikem, protože většinu rizika – pokud jde třeba o komerční úspěch – neseme my."
Opravdu nese Flixbus riziko? Jako že když se prodá málo jízdenek, nebo se prodají za příliš nízkou cenu, tak dopravce dostane zaplaceno rozumnou částku a ztrátu nese Flixbus?
Bože to jsou bláboly, je přeci jasné, že Flixbus není žádný dopravce, jen vydírá menší dopravce, aby pro něj jezdili a odváděli procenta z tržby. Kvalita příšerná a Flixtrain? Nejhorší kvalita vlaku co existuje. V Česku narazili - protože Regiojet má nasazenou laťku kvality tak vysoko, že tahle zelená parodie se tomu ani nepřiblíží. Z vnitra se stahují a řeší mezinárodní linky. Kde nemají konkurenci tak jsou drazí. Nikdy tuto parodii
Všichni máme rádi Rusko, proto jsme členy NATO, které chce s Ruskem válku.
Pominu-li nesmyslnost Vašeho tvrzení, jak to souvisí s článkem o autobusové dopravě?